حالت تاریک
خاورستان گزارش می دهد؛

تکرار حماسه‌‌ای دیگر

تکرار حماسه‌‌ای دیگر

امروز در نقاط مختلف شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف مردم با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رای دومین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه‌ای دیگر را خلق کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری خاورستان، مارتن دومین دوره انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی از ساعات اولیه صبح امروز جمعه (۲۱ اردیبهشت)، با حضور پرشور مردم در شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف آغاز شد تا تکلیف صندلی خالی مجلس در این حوزه انتخابیه مشخص شود.

مردم بصیر و فهیم استان خراسان‌جنوبی که در انتخابات دور اول دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز ۱۱ اسفند حضور پرشوری داشتند با این حضور دوباره ثابت کردند که با وجود همه مشکلات و برنامه‌ریزی دشمنان قسم خورده نظام، مردم همچنان پای انقلاب خود ایستاده‌اند.

بسیاری از مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف از نخستین ساعات روز به صورت خانوادگی حضور پیدا کردند تا اقتدار و عزت ایران اسلامی را با تک تک آراء خود به ارزش‌های نظام به نمایش گذاشته به دشمنان قسم خورده نظام ثابت کنند که هیچ گاه دست از ارزش‌های نظام و انقلاب بر نمی‌دارند.

آیت الله سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن حضور در ساعات اولیه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در پای صندوق رای انتخابات حوزه انتخابیه بیرجند، خوسف و درمیان گفت: شرکت در انتخابات از بزرگترین عبادات است زیرا سرنوشت جامعه به آن بستگی دارد.

یکی از شهروندان بیرجندی حاضر در صندوق رای‌گیری یکی از مدرسه‌های شهر بیرجند با تاکید بر این که شرکت در انتخابات وظیفه شرعی هر مسلمان است گفت: مقام معظم رهبری با حضور در پای صندوق‌های رای تاکید کردند که اهمیت شرکت در دور دوم انتخابات کمتر از دور اول نیست و ما مسلمانان با تاسی از رهبر عزیزمان باید با حضور در پای صندوق‌های رای بهترین انتخاب را داشته باشیم.

شهروند دیگری هم با تاکید بر این موضوع گفت: ما با رای خودمان می توانیم سرنوشت و آینده شهرمان را تغییر دهیم .

به گفته وی نباید به این فکر کنیم که رای ما تاثیری ندارد بلکه همین یک رای هم آینده را تغییر می‌دهد‌.

یکی دیگر از شهروندان بیرجندی هم با اشاره به حضور پرشور مردم در دوره اول انتخابات مجلس گفت:بی شک حضور مردم در آرای فرد منتخب تأثیر بسزایی دارد و حضور پرشور می‌تواند منجر به مجلس قوی شود.

یکی از شهروندان خوسفی که با فرزند خردسال و همسرش در انتخابات شرکت کرده گفت: شرکت در انتخابات تکلیفی شرعی برای همه مردم است و حقی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی بر افراد سپرده شده است و باید از آن به درستی استفاده کرد.

رضایی ادامه داد: آینده شهرستان برای همه ما مهم است و قطعا با حضور خود می‌توانیم این آینده را درخشان تر از قبل رقم بزنیم.

یکی از روستانشینان نیز گفت: امروز با حضور خود در انتخابات ثابت می‌کنیم که پایبند ارزش‌های نظام مقدس جمهور اسلامی هستیم و هیچ گاه دست در آرمان های انقلاب بر نمی داریم.

داوری افزود: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و با حضور خود در شعب اخذ رأی از حرمت خون شهدا حراست می‌کنیم.

گزارش‌ها از حوزه انتخابیه درمیان هم حکایت از حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای دارد.

در این مرحله از انتخابات ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شد که از این تعداد ۱۶۷ شعبه ثابت و ۱۲۰ شعبه سیار است.

حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از