حالت تاریک
استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد؛

حفظ مراکز و واحدهای دانشگاهی پیام‌نور در خراسان‌جنوبی

حفظ مراکز و واحدهای دانشگاهی پیام‌نور در خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان جنوبی بر حفظ مراکز و واحدهای دانشگاهی پیام‌نور استان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خاورستان، جواد قناعت در دیدار رئیس دانشگاه پیام‌نور استان اظهار کرد: وجود این دانشگاه‌ها در شهرستان‌ها و به ویژه مناطق مرزی موجب رضایت‌مندی مردم می شود.

به گفته وی؛ خوشبختانه دانشگاه پیام‌نور در روش آموزش خود با استفاده از آموزش ترکیبی امکان تحصیل را برای تمامی جامعه مردم فراهم کرده است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به شرایط استان و امکان پذیرش دانشجویان افغانستانی، تصریح کرد: ما به دنبال توسعه کد رشته‌ها با توجه به تعداد متقاضیان هستیم.

قناعت با بیان اینکه خوشبختانه پرداختن به محتواهای درسی در دانشگاه‌های پیام‌نور با کیفیت خوبی انجام می‌شود، گفت: تدریس سرفصل‌های کتب درسی در دانشگاه‌های پیام‌نور به صورت کامل انجام می‌شود.

به گفته وی؛ رمز موفقیت دانشجویان فارغ‌التحصیل در قبولی مقطع کارشناسی ارشد به صورت مطلوب، همین کامل بودن سرفصل‌های درسی است .

استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: برنامه‌ریزی در موضوع بسیار مهم رسالت فرهنگی دانشگاه‌ها و ارتقاء کیفیت‌های آموزشی مردم محور ضرورت دارد.

شایان ذکر است؛ در این جلسه در خصوص توسعه کد رشته‌ها، راه‌اندازی مرکز بین‌المللی پیام‌نور در بیرجند با توجه به پذیرش دانشجوی افغانستانی، حفظ مراکز و واحدهای دانشگاهی پیام‌نوری که دانشجوی جدید گرفته‌اند و... تأکید شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از