حالت تاریک
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:

حق‌بیمه‌تامین اجتماعی در‌طرح‌نهضت ملی مسکن تعیین‌تکلیف شود

حق‌بیمه‌تامین اجتماعی در‌طرح‌نهضت ملی مسکن تعیین‌تکلیف شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارگفت: باید مسأله حق بیمه تامین اجتماعی هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود چرا که مردم هفت ماه به خاطر این مسئله معطل هستند که پروانه ساختمانی دریافت کنند.

به گزارش خاورستان،علیرضا عباس‌زاده در شورای مسکن استان اظهار کرد: در حال حاضر در زمینه ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن استان با مشکل تامین اجتماعی و بانک مواجه هستیم.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: باید مسأله حق بیمه تامین اجتماعی در نضهت ملی مسکن هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود چرا که مردم هفت ماه به خاطر این مسئله معطل هستند که پروانه ساختمانی دریافت کنند.

 عباس‌زاده بر تسریع در روند آماده‌سازی ۳۹ سایت نهضت ملی مسکن استان خراسان جنوبی تأکید کرد و افزود: اکنون در برخی شهرستان‌ها در زمینه آماده‌سازی اراضی مسکن خیلی عقب هستیم که باید هرچه سریعتر این موضوع با برگزاری نشستی با شهرداری‌ها تعیین تکلیف شود.

 وی با تاکید بر لزوم شناسایی اراضی دارای کاربری مسکونی احتکار شده در حاشیه شهرها که هیچ اقدامی برای ساخت‌وساز و عرضه مسکن در آنها صورت نگرفته، تصریح کرد: اگر مالکان اقدام لازم برای استفاده از زمین خود با هدف پاسخ به نیاز مسکن را متناسب با کاربری آن در مهلت مشخص انجام ندهند، نسبت به تغییر کاربری اراضی مذکور اقدام خواهد شد.

 معاون استاندار بر تسهیل در روند دریافت تسهیلات توسط متقاضیان توسط بانک‌ها تأکید کرد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از