حالت تاریک
همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی؛

هنرمندان انقلابی در خراسان جنوبی تجلیل می‌شوند

هنرمندان انقلابی در خراسان جنوبی تجلیل می‌شوند

رئیس حوزه هنری خراسان‌ جنوبی گفت: هنرمندان انقلابی جوان و پیشکسوت استان در هفته هنر انقلاب اسلامی تجلیل خواهند شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، مجید کریمیان امروز در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گفت: هر سال مقارن با این هفته هنر انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی در استان پیش‌بینی و اجرا می‌شود.

وی افزود: هفته هنر انقلاب اسلامی از ۲۰ فروردین سالروز شهادت سید مرتضی آوینی آغاز می‌شود.

رئیس حوزه هنری خراسان‌ جنوبی با اشاره به برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی گفت: بازدید رایگان از موزه‌ها و اعمال تخفیف برای استفاده و بازدید از امکان گردشگری ویژه هنرمندان انقلابی، برگزاری مسابقات کتابخوانی با محوریت شهید آوینی، معرفی کتاب برتر هنر انقلاب، شناسایی مولفان و هنرمندان انقلابی کارگر، حمایت از آثار تولیدی هنرمندان و برگزاری کارگاه‌های آشنایی با هنر انقلاب برای این هفته پیش‌بینی شده است.

کریمیان از تجلیل هنرمندان انقلابی جوان و پیشکسوت استان در هفته هنر انقلاب خبر داد و گفت: اکران فیلم‌های جشنواره عمار، اجرای گروه‌های سرود و تئاتر، شب خاطره و موسیقی مقامی از دیگر برنامه‌ها در این هفته است.

دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی (گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید مرتضی آوینی) از ۲۰ تا ۲۷ فروردین‌ با مجموعه‌ای از برنامه‌های فرهنگی و هنری در سراسر استان برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از