حالت تاریک
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خبر داد:

خدمت‌رسانی ۹۳ گروه جهادی در هفته دولت

خدمت‌رسانی ۹۳ گروه جهادی در هفته دولت

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در هفته دولت ۹۳ گروه جهادی در قالب ۹۰۶ نفر در سطح مناطق کم‌برخوردار استان خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گزارش خاورستان، مهدی هنری امروز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: ایجاد گروه‌های‌ جهادی تخصصی دستگاه‌های اجرایی امسال در اولویت ما قرار گرفته و پیش‌بینی می‌شود در ایام هفته دولت این گروه‌های جهادی ۲۰ درصد افزایش یابد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی ادامه داد: بخشی از دستگاه‌های اجرایی از دو سال گذشته در زمینه گروه‌های جهادی تخصصی از قبیل آموزش‌ فنی و حرفه‌ای، دامپزشکی ورود کرده‌اند که در مناطق محروم مشغول ارائه خدمت هستند.

 وی با بیان اینکه ۱۵۱ گروه جهادی تخصصی با همکاری دستگاه‌های اجرایی در استان راه‌اندازی شده است، گفت: در ایام هفته دولت امسال ۹۳ گروه جهادی در قالب ۹۰۶ نفر در سطح مناطق کم‌برخوردار استان خدمات‌رسانی خواهند کرد.

 هنری با اشاره به ۱۳ شهریورماه سالگرد نخستین اردوی جهادی در زلزله فردوس با حضور مقام معظم رهبری، تصریح کرد: امسال به دلیل همزمانی با اربعین حسینی بخشی از برنامه‌ها در مسیر پیاده‌روی اربعین در عراق اجرا می‌شود.

 مسئول بسیج سازندگی خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه اجرای پویش «جهاد مقدس تا دفاع مقدس» از ۱۳ تا ۳۱ شهریور ماه برنامه‌ریزی شده، گفت: اختتامیه جهادگران و این طرح هزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور ۲ هزار نفر از جهادگران استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از