حالت تاریک
استاندار خراسان جنوبی خبر داد:

رتبه اول خراسان‌جنوبی در طرح نهضت ملی مسکن

رتبه اول خراسان‌جنوبی در طرح نهضت ملی مسکن

استاندار خراسان جنوبی از کسب رتبه اول استان در تمامی مراحل ساخت طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، جواد قناعت شامگاه یکشنبه در شورای مسکن استان اظهار کرد: تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار و متوسط و کسانی که در این زمینه دچار مشکل هستند و اگر دولت به سراغ آنها نروند قطعاً اینها در این دهه‌ها صاحب مسکن نمی‌شوند، جزو اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم می‌باشد که از همان ابتدا بر  روی آن متمرکز شده است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: از اصلی‌ترین شعارهای دولت سیزدهم در ابتدای روی کار آمدن، وعده ساخت چهار میلیون مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن است.

وی ادامه داد: خوشبختانه ساخت و تأمین مسکن قشر محرومین و کم‌برخوردار با حفظ کرامت انسانی آنها در دولت سیزدهم با شتاب و انگیزه بیشتری در دستور کار قرار گرفت.

قناعت با اشاره به ساخت و ساز مسکن در تمام شهرهای استان، گفت: در هشت سال دولت یازدهم و دوازدهم تنها ۱۲ هکتار از حریم به محدوده شهرهای استان الحاق شد اما از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۵ هزار هکتار به محدوده‌های شهرهای خراسان جنوبی الحاق شده است.

وی بیان کرد: خراسان جنوبی رتبه اول کشور در تمامی مراحل ساخت طرح نهضت ملی مسکن را کسب کرده است.

استاندار خراسان جنوبی از اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، انبوه‌سازان، مدیران حوزه زیرساخت‌ها، شهرداران، نظام مهندسی، بانک‌ها و رسانه‌های استان برای همراهی و پای کار بودن برای اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن قدردانی کرد.

قناعت در پایان گفت: انتظار است همین روند در سال ۱۴۰۳ با سرعت و شتاب و انگیزه و اراده ادامه یابد تا بتوانیم تعهد خود در حوزه ساخت مسکن را به صورت کامل تحقق ببخشیم و بتوانیم گام موثری برای خانه‌دار شدن مردم استان برداریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از