حالت تاریک

خراسان جنوبی مهیا برای دومین صعود به قدر

خراسان جنوبی مهیا برای دومین صعود به قدر

خراسان جنوبی با همه قوا برای دومین صعود به قله رمضان مهیاست تا بیشترین توشه را از شب بیست یکم رمضان و شهادت مولایشان امام علی (ع) در دومین از شب های قدر بر چینند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،امشب دومین شبی ست که قرار مسلمانان به دومین صعودشان را به قله رمضان آن هم در دومین شب قدر که همزمان است با شب شهادت مولای عارفان امیر المومنان علی (ع) داشته باشند.

امشب همه عالم غرق در عزای مولایمان علی (ع) است همه سیاه پوش مرد ترین مرد عالم.

همه در پی آنند که بهترین توشه را دردومین صعودشان به قله رمضان داشته باشند با کوله بار پر از این قله رمضان باز گردند.

امشب بوی خدا در ذره ذره عالم هستی پیچیده است کافی کمی شامه ات را از بقیه ایام سال تیزتر کنی به ویژه آن هنگام که در زلال گرم باران چشمانت غرق ذکر و دعا می شوی آرامش روح و روان، تندرستی و سلامتی فرج ولی عصر (عج) خوشبختی و عاقبت بخیری و .... را از خدا رمضان برای همگان بخواهی.

آن هنگام که فرشتگان با ندای الغوث الغوثت همنوا شدند بهترین ها را برای همه خدا بخواه و توشه بگیر از این توفیق که رفیق راهت شده تا رمضانی دیگر مهمان ماه خدا باشی.

چنان کوله بار یک ساله را پر و پیمان در این شب ببندند که تا سال دیگر خیال بابت همه چیز راحت باشد.

آن هنگام که کلام خدا همانند چتری بر بالای سر می گیری در هر بک یا الله ای که زمزمه می کنی به یاد آر همه ملتمسان دعا را و ائمه اطهار را واسطه قرار ده برای گره های بسته زندگی همه به ویژه مریضان، دل شکستگان، بی پناهان، مظلومان و جنگ زدگان عالم به ویژه مظلومان بی پناه فلسطین و آزادی شان را از زیر یوغ استکبار و گرگ صفتان عالم بخواه.

نکته مهم تر این حرمت نگه داریم و قدر نهیم تقارن بهار طبیعت و روز طبیعت را با دومین شب و روز قدر و شهادت مولایمان امیر المومنین علی (ع).

امشب نیز همانند دیگر شب های ماه خدا همه مساجد، بقاع متبرکه، دوره های قرآنی خانگی و ... خراسان جنوبی مهیا اند برای برگزاری دومین شب قدر.

همچنین چون باب برای خیرات و نذورات هم باز است هر کسی به هر طریقی می تواند چه با اهداء خون، چه با برعهده گرفتن سرپرستی کودک یتیم و

بی سرپرستی، چه با اطعام نیازمندان و.... در این امر سهیم شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از