حالت تاریک
معاون دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی:

دانشسراها به دانشگاه فرهنگیان عودت داده شود

دانشسراها به دانشگاه فرهنگیان عودت داده شود

معاون دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: با توجه به مصوبه شورای انقلاب فرهنگی مبنی بر عودت دانشسراهای سابق به دانشگاه فرهنگیان درخواست داریم تا این امر مهم جهت کمبود فضای آموزشی و کیفیت بخشی به آموزش محقق شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، محمد زینلی در نشست هم‌اندیشی اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های خراسان‌جنوبی با سخنگوی دولت مهمترین مشکل دانشگاه را مشکل زیرساختی و کمبود هیات علمی مطرح کرد و گفت: توفیقات که در این دولت حاصل شده جذب هیات علمی است که تاکنون ۱۳ نفر جذب شدند و هشت نفر هم تا سال آینده جذب خواهند شد.

معاون دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با اشاره محدودیت سنی برای پذیرش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از ۲۴ به ۲۲ سال، گفت: درخواست ما این است که سن ورود دانشگاه فرهنگیان همان ۲۴ سال ثابت باشد تا دانشجویان دچار مشکل نشوند.

این عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی در ادامه فراهم نمودن زیر ساخت لازم برای دانشگاه، برقراری وام مسکن اعضا هیات علمی برای اعضا دانشگاه فرهنگیان به مثابه دانشگاه‌های دیگر، احتساب سنوات آموزشی اساتید که قبلا در آموزش و پرورش در مرتبه دبیر شاغل بودند و هم اکنون به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان مشغول انجام وظیفه هستند را خواستار شد.

وی بیان کرد: با توجه به مصوبه اردیبهشت ۱۴۰۲شورای انقلاب فرهنگی مبنی بر عودت دانشسراهای سابق به دانشگاه فرهنگیان درخواست داریم تا این امر مهم جهت کمبود فضای آموزشی و کیفیت بخشی به آموزش محقق شود.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از