حالت تاریک

دعوت رئیس دانشگاه بیرجند به‌حضور حماسی در انتخابات

دعوت رئیس دانشگاه بیرجند به‌حضور حماسی در انتخابات

رئیس دانشگاه بیرجند با صدور پیامی دانشجویان و دانشگاهیان و آحاد مردم را به مشارکت و حضور حماسی دیگر در انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، رئیس دانشگاه بیرجند با صدور پیامی دانشجویان و دانشگاهیان و آحاد مردم را برای شرکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ دعوت کرد.

در این پیام آمده است: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی مظهر مردم‌سالاری دینی و فرصتی برای ادامه مسیر توسعه و تعالی ایران عزیز است.  در این برهه حسّاس تاریخی که معاندان در صدد ضربه زدن به کیان انقلاب اسلامی هستند حضور پرشور و آگاهانه مردم استان خراسان جنوبی بویژه دانشگاهیان و دانشجویان این دسیسه‌های شوم و نابخردانه را مقتدرانه خنثی می‌نماید بی‌شک، دانشگاهیان به عنوان نخبگان جامعه، نقش خطیری در ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات دارند.

احمد لامعی‌گیو در ادامه این پیام تأکید کرد: شور و نشاط انتخاباتی، نشان‌دهنده پویایی جامعه و امید به آینده‌های روشن است و مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از قوای سه گانه و رکن اساسی در قانون‌گذاری و توسعه هدفمند جامعه می‌تواند ضامن رفع دغدغه‌های مردم عزیز کشورمان باشد و انسجام ملی و اقتدار کشور را نیز به دنبال دارد؛ همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند: «حضور مردم در صحنه‌های انتخابات به معنای قدرت ملی بوده و این حضور، پشتوانه امنیت ملی ماست و اگر انتخابات قوی بود منتخب هم قوی خواهد بود. 

اینجانب از آحاد ملت فهیم استان خراسان جنوبی بویژه دانشگاهیان و دانشجویان گرامی دعوت می‌کنم که با حضور شکوهمند خود در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی حماسه‌ای دیگر خلق و گامی بلند در جهت تحقق آرمان‌های ایران قوی و سربلندی نظام اسلامی بردارند. ما جامعه دانشگاهی استان، بسان گذشته، میثاق می‌بندیم که با تمام توان برای تبیین اهمیت انتخابات و تشویق مردم به مشارکت حداکثری تلاش خواهیم کرد؛ ان شاء الله.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از