حالت تاریک
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی ادامه دارد

پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی ادامه دارد

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه دفاع از انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست، گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن هنوز هم ادامه دارد و خدمت در راه انقلاب، بازنشستگی ندارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سردار محمدرضا مهدوی روز پنجشنبه در جمع وابستگان سپاه استان به پاداش دنیوی و اخروی این خدمات صادقانه در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن هنوز هم ادامه دارد و خدمت در راه انقلاب، بازنشستگی ندارد.

وی در ادامه حرکت در مسیر انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن را عاقبت بخیری دانست و افزود: خدا را شاکریم که  پایان ماموریت شما در این مجموعه با عاقبت بخیری به اتمام و سرانجام رسید و امیدواریم عاقبتمان ختم به شهادت در راه خدا باشد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به اقدامات بازنشستگان و وابستگان سپاه در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع از انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست در دوران جنگ تحمیلی با لباس سبز و پاسداری مردم را در دفاع از انقلاب اسلامی دعوت می‌کردیم و از کشور دفاع کردیم و امروز نیز این تفکر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دفاع از حرم جمهوری اسلامی از واجبات است و این روحیه را باید همگان حفظ کنیم، ادامه داد: امروز با عبور از گردنه‌های سخت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه دفاعی که جزء ماموریت‌های اصلی سپاه است کارنامه بسیار درخشان، باقوت، باقدرت و اقتداری دارد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان تأکید کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در این چهار دهه عمر انقلاب اسلامی با تمام سختی‌ها، تحریم‌ها و فراز و نشیب‌هایی که در کشور بود مقتدرانه و دلسوزانه پای نظام اسلامی و دفاع از کشور ایستادند و این‌ باعث شد که بتوانیم به پیشرفت‌های مهم دفاعی برسیم.

وی یادآور شد: در عملیات وعده صادق برای اولین بار برای مقابله با رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی با موشک‌های تولیدی سپاه مراکز مهم و حساس نظامی اسرائیل با موفقیت هدف قرار گرفت.

مهدوی بیان کرد: امیدواریم این حرکت عالی و مهمی که شما پاسداران عزیزان شروع کردید و امروز پرچم آن را بر دوش نسل جوان قرار دادید ادامه یابد و  آنها همچون شما بتوانند، سنگرهای موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کنند.

وی با بیان اینکه افق آینده این کشور روشن است، افزود: نسلی که امروز وارد مجموعه سپاه می‌شوند، نخبگانی از عرصه‌های مختلف هستند که دستاوردهای بزرگی داشتند و طرح‌های بزرگی برای پیشرفت و دفاع از کشور در دستور کار دارند.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از