حالت تاریک
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی:

دفاع مقدس دانشگاه بسیار جامعی برای آیندگان است

دفاع مقدس دانشگاه بسیار جامعی برای آیندگان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: دفاع مقدس دانشگاه بسیار جامعی برای استفاده آیندگان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید محمد رضا طالبی امروز سه شنبه 23 مرداد در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گفت: دفاع مقدس دانشگاه بسیار جامعی است که اگر برای آیندگان درست تبیین کنیم این دانشگاه برای همیشه باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه خودباوری و اتکاء به توانمندی جوانان یکی از دلایل مهم در این خصوص است، افزود: جوانان ما به دنیا ثابت کردند که در دفاع مقدس به هر چه که بخواهیم ، دست پیدا خواهیم کرد.

معاون استاندار اظهار داشت: از ابتدای انقلاب در تحریم 100 درصدی بوده ایم اما در این شرایط به جایی رسیده ایم که حرف برای دنیا داشته باشیم. 

طالبی تأکید کرد: ما با تمام نیرو به مقابله با آمریکا و اسرائیل پرداخته ایم که این ناشی از قدرت بازدارندگی ما در دفاع مقدس است که سبب عزت آفرینی برای ما به ویژه برای زنان این مرز و بوم شد.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه مهم و اساسی ما این است که با بهره گیری از روش های مختلف، فرهنگ دفاع مقدس را به جوانان و نوجوانان منتقل کنیم.

به گفته وی؛ به هر میزانی که برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس کار کنیم، باز هم کم کاری نکرده ایم و باید پاسخگوی شهدا در این خصوص باشیم .

معاون استاندار گفت: ستاد دفاع مقدس باید در همه شهرستان ها و در هر دستگاه اجرایی، نهاد و سازمانی تشکیل شود و با محوریت شهرداری ها و همکاری همه دستگاه ها باید فضا سازی شهری در حد متعارف انجام گیرد.

طالبی با بیان اینکه در کنار کارهای مقطعی، باید اقدامات ماندگاری در این زمینه در ادارات انجام شود، تأکید کرد: دفاع مقدس امتداد قیام عاشوراست.

وی با اشاره به اندک بودن اعتبارات فرهنگی با توجه به اهمیت این موضوع گفت: اجرای دیوار نگاره با موضوع دفاع مقدس در شهر بیرجند مغفول مانده که می طلبد با مصوبه شورا و با انجام این مهم به زیبایی شهر کمک شود.

به گفته وی؛ برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در استان به گونه ای باشد که خروجی مناسبی در تغییر نگاه بازدید کنندگان داشته باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از