حالت تاریک
امام جمعه بشرویه مطرح کرد؛

راهپیمایی ضد رژیم‌صهیونیستی در قلب حمایت از اسرائیل

راهپیمایی ضد رژیم‌صهیونیستی در قلب حمایت از اسرائیل

امام جمعه بشرویه گفت: امروز در قلب اروپا علی‌رغم این‌که دولت‌هایشان همسو با اسرائیل هستند و افراد منع از تجمع و راهپیمایی می‌کنند اما راهپیمایی از سوی مردم این کشورها در حمایت از فلسطین صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی زارعی، امام جمعه بشرویه در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: عملیات «طوفان‌الاقصی» یک عملیات بی‌بدیل و بی‌نظیری در تاریخ جبهه مقاومت بود که بعد از حدود 80 سال ظلم، تجاوز و خون‌ریزی مردم بی‌گناه فلسطین، جبهه مقاومت یک حرکت خوبی را انجام داد و از حالت دفاعی به حرکت تهاجمی تبدیل شده که غافل‌گیرکننده بود و تمام معادلات صهیونیست‌ها و بدخواهان جبهه مقاومت را بهم ریخت.

محاسبات صهیونیسم و استکبار جهانی بهم ریخت

وی خاطرنشان‌کرد: رژیم غاصب صهیونیستی هیچ انتظاری نداشتند که در حقیقت چنین حرکتی بخواهد صورت بگیرد که یکی از ابعاد این طوفان، بهم ریختن محاسبات صهیونیسم و استکبار جهانی بود.

امام جمعه بشرویه یادآورشد: یک بعد این عملیات این بود که نشان داد امروز اسرائیل، هر ادعایی که در بعد نظامی، امنیتی و قدرتی که داشتند همه پوشالی بود.

حجت‌الاسلام زارعی ادامه‌داد: در حقیقت تمام آن هیمنه‌ای در اذهان مردم ایجاد کرده بودند در این طوفان‌ در هم شکست؛ باید بگیم که معادلات سیاسی جهان در سطح بین‌الملل بهم ریخت وهیچ‌کس حتی خود رزمندگان و مجاهدان گروه مقاومت نیز برآوردشان بر این نبود که این چنین ضربات سنگینی را بر صهیونیسم وارد کنند و هنوز که هنوزه از سیلی که صهیونیسم جهانی خورده است مانده‌اند که چطورغافل شده‌اند و خسارات زیادی برای آنها به بار آورد.

بمباران مردم بی گناه و کودکان در پی شکست از سر استیصال است

وی بیان‌کرد: شکست بزرگی به رژیم صهیونیستی وارد شده و هیچ قدرتی هم ندارد که بخواهد جبران کند از این رو به بمباران مردم بی گناه، کودکان و زنان فلسطینی روی آورده است تا شکست خود را کمی جبران کند و از سر استیصال است.

امام جمعه بشرویه اظهارکرد: همان طور که امام خامنه‌ای فرمودند عملیات «طوفان‌الاقصی» در بعد امنیتی و نظامی بر رژیم صهیونیستی وارد شد که به این زودی‌ها و به این حالتی که وارد شده قابل ترمیم نیست.

مظلوم‌نمایی رژیم صهیونیستی پس از شکست بزرگ

حجت‌الاسلام زارعی گفت: یکی از خصلت‌های همه انسان‌های ظالم و مستکبر که قدرت خود را در راستای ظلم به دیگران استفاده می کنند این است که زمانی و در یک صحنه ای با شکست روبرو می‌شوند مظلوم‌نمایی کرده و می‌خواهند اذهان مردم را به سمتی ببرند مظلوم است، رژیم غاصب صهیونیستی با توجه به شکستی که خورده است متاسفانه دارد مظلوم‌نمایی می‌کند چراکه عده‌ای هستند بخواهند این موقعیت را به نفع رژیم صهیونیستی جلوه بدهند.

وی خاطرنشان‌کرد: آن‌هایی که بویی از انسانیت در وجودشان است حتی در کشورهای غیرمسلمان، این مسئله را خوب درک کرده‌اند که ظالم و جلاد بیش از هفتاد سال در این قضیه، رژیم صهیونیستی بوده و به این مظلوم‌نمایی‌ها توجه نمی‌کردند.

راهپیمایی ضد رژیم صهیونیستی در قلب حمایت از اسرائیل

حجت‌الاسلام زارعی افزود: امروز در قلب اروپا علی رغم این‌که دولت‌هایشان همسو با اسرائیل هستند و افراد منع از تجمع و راهپیمایی می‌کنند اما راهپیمایی از سوی مردم این کشورها در حمایت از فلسطین با توجه به آن روحیه انسانیتی که در وجودشان است، صورت می‌گیرد چراکه می‌دانند جلال اصلی در این قضیه، رژیم صهیونیسم هستند و مظلوم نیز فلسطین و مردم بی گناه این کشور هستند.

وی یادآورشد: هرچقدر رژیم صهیونیستی به این قضیه دامن بزند؛ ضرر، فضاحت، رسوایی و انزاجار ملت‌های آگاه به این رژیم بیشتر خواهد شد.

انتهای خبر/ 5

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از