حالت تاریک
رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی تأکید کرد؛

نقش‌آفرینی رسانه برای مشارکت مردم در انتخابات

نقش‌آفرینی رسانه برای مشارکت مردم در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی گفت: رسانه در افزایش مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات و معرفی گزینه اصلح نقش‌آفرین است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سید محمدرضا طالبی امروز پنجشنبه در در اولین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات ریاست جمهوری در خراسان جنوبی با اشاره به شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و همراهانشان گفت: این اتفاق ضایعه بزرگ و غم باری برای جامعه ما بود ولی باید راضی به رضای خداوند باشیم.

وی در ادامه افزود: عصر امروز عصر ارتباطات است و اگر در گوشه‌ای از دنیا اتفاقی صورت گیرد، هر چند تلاش کنند که اتفاق در خفقان بوده و خبری از آن درز نکند باز هم خبر آن به صورت دیداری، شنیداری و تصویری به دنیا مخابره می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان خراسان جنوبی تأکید کرد: در چنین عصری محور اصلی ارتباطات را رسانه ایفا می‌کند که هم می‌تواند نقش مثبت و یا منفی داشته باشد.

طالبی گفت: امام (ره) از همان ابتدای پیروزی تأکید داشتند که انقلاب باید به دنیا صادر شود و نتایج آن را در آینده خواهیم دید ولی در آن زمان شاید برای خیلی‌ها این مطلب قابل درک نبود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه اما امروزه نتایج صدور انقلاب را پشتیبانی آزادی خواهان عالم از مظلومان فلسطین می‌بینیم، تصریح کرد: بسیاری از این اتفاق را رسانه‌ها رقم زده‌اند و و رسانه نقش مهمی در صدور انقلاب داشته است.

طالبی با تأکید بر صداقت در رسانه‌های برای جلب اعتماد عمومی، بیان کرد: هر چند در جهان در عالم رسانه نیز شیطنت‌هایی وجود دارد ولی مردم وقتی اخبار مختلف را در کنار هم گذاشته و مقایسه می‌کنند در نهایت به نتیجه واقعی می‌رسند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه نقش رسانه در افزایش مشارکت مردم و انتخاب اصلح گفت: رسانه‌های خراسان جنوبی رسانه‌های صادقی هستند و در مسیر انقلاب و اسلام بدون توقع گام برمی‌دارند.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از