حالت تاریک
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی:

رسانه مهم‌ترین سلاح راهبردی در جنگ ترکیبی است

رسانه مهم‌ترین سلاح راهبردی در جنگ ترکیبی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه رسانه مهم‌ترین سلاح راهبردی در جنگ ترکیبی دشمن است، افزود: مهم‌ترین تهدید پیش‌روی نظام جمهوری اسلامی ایران، رسانه ضداخلاق در حوزه غرب است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، علی فرخنده امروز سه‌شنبه در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خراسان جنوبی بیان کرد: مهم‌ترین تهدید علیه امنیت یک کشور، تهدید فرهنگی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه رسانه مهم‌ترین سلاح راهبردی در جنگ ترکیبی دشمن است، افزود: بنا به گفته رهبری، مهم‌ترین تهدید پیش‌روی نظام جمهوری اسلامی ایران، رسانه ضداخلاق در حوزه غرب است.

وی با بیان اینکه دشمن با دروغ‌پردازی به دنبال تأثیرگذاری بر حوزه ادراکی انسان‌ها برای رسیدن به اهداف و سیاست‌های خود است، افزود: از رسانه‌ها خواستاریم به حوزه بیانیه گام دوم انقلاب مسلط شوند و آن را تحلیل کنند.

فرخنده با اشاره به تأکید رهبری بر آفندی رسانه، گفت: ما نیاز داریم در حوزه رسانه، فعالیتی هوشمندانه و مبتنی بر نیاز روز باشد.  

وی عنوان کرد: بنا به فرمایش رهبری، اگر در مدیریت و برنامه‌ریزی رسانه‌ای دین، اخلاق و فضیلت حاکم باشد، یقینا رسانه‌ها وضع بهتری خواهند داشت و وضع بشریت از آنچه که امروز است، بهتر خواهد بود. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، بیان کرد: دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات تلاش می‌کند که می‌طلبد این امر مورد توجه رسانه‌ها و متولیان باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از