حالت تاریک
رشد علمی زنان از دستاورد‌های انقلاب است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

رشد علمی زنان از دستاورد‌های انقلاب است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: رشد و تعالی بانوان در مسئولیت‌های اجتماعی و حوزه علمی در کنار هنر مدیریت خانواده از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح یکشنبه در دیدار با کارکنان زن شاغل در انتظامی خراسان جنوبی و پلیس تخصصی گفت: جایگاه زن در موضوع مدیریت خانواده از اهمیت بالایی برخوردار است چون سرنوشت آینده یک جامعه را رقم می‌زند.

وی افزود: رشد و تعالی بانوان در مسئولیت‌های اجتماعی و حوزه علمی در کنار هنر مدیریت خانواده از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به افتخارات ارزشمند بانوان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، ادامه داد: حضور بانوان جامعه در بخش‌هایی چون آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و همچنین فراجا با مراعات شئون زن مسلمان ایرانی ضرورت ویژه دارد.

عبادی با بیان اینکه در دوره استعمار پهلوی به اسم تمدن به بانوان ستم‌هایی وارد کردند و مجری برنامه‌های استعمارگران شدند، تصریح کرد: جنایت‌هایی چون کشتار مسجد گوهرشاد در دوران رضاخان هنوز در اذهان عمومی باقی مانده است.

امام جمعه بیرجند عنوان کرد: اگر امروز کربلا به عنوان شاخص بین حق و باطل در سطح بین‌الملل شناخته می‌شود و در اربعین حسینی از سراسر دنیا خود را به مسیر پیاده‌روی می‌رسانند به واسطه وجود بانوانی چون حضرت زینب (س) بوده است.

وی گفت: شاغلان در نیروی انتظامی خدا را شکر کنند که شغل و وظیفه‌ای دارند که مصداق واقعی دو فریضه واجب امر به معرف و نهی از منکری هستند که سایر واجبات به اتکا این دو فریضه باقی می‌ماند.

انتهای خبر/10

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از