حالت تاریک
مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی:

رعایت‌قانون و اصل‌ بی‌طرفی در انتخابات مدنظر است

رعایت‌قانون و اصل‌ بی‌طرفی در انتخابات مدنظر است

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی گفت: رعایت اصل قانون و بی‌طرفی در انتخابات همواره مورد توجه است و ایجاد هیچ شائبه‌ای در این زمینه قابل قبول نیست.

به گزارش خاورستان، حجت‌الاسلام مهدی یعقوبی روز پنجشنبه در نشست ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی اظهار کرد: تاکنون هم‌افزایی و همکاری کم‌نظیری در این دوره بین هیات‌های اجرایی و نظارت انتخابات وجود داشته است که ادامه دارد.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی گفت: بدون هیچ گونه دغدغه‌ای هیات‌های اجرایی انتخابات در سطح استان در رده‌های مختلف تشکیل شده و رضایت کامل وجود دارد که از دولت سیزدهم همین انتظار است.

وی با اشاره به اینکه همواره تعامل لازم بین اجرا و نظارت بر انتخابات در خراسان جنوبی وجود داشته است افزود: حساسیت‌های مختلفی برای انتخابات امسال وجود دارد همانطور که رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال اشاره کردند که این انتخابات مهم است و می‌تواند مظهر اقتدار ملی باشد.

حجت الاسلام یعقوبی ادامه داد: اگر انتخابات در کمال سلامت و رقابت جدی همه جریانات قانونی و همه سلایق و علایق با حضور حداکثری مردم برگزار شود قطعا اقتدار ملی را در این برهه حساس کنونی بیش از پیش شاهد خواهیم بود.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی تصریح کرد: انتخابات امسال برای آینده کشور بعد از این پیچ تاریخی که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب بارها تکرار شده جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: اینکه رئیس جمهور و دولتمردان اکنون با قوت پای کار هستند، زمینه مشارکت مردم را فراهم خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: هیات‌های نظارت بر انتخابات از حدود یک ماه قبل در کشور و استان‌ها تشکیل شده و تفاوت نسبت به قبل این است که این هیات‌ها در بخش‌ها تشکیل نشده و فقط یک نفر به عنوان نماینده هیات نظارت در بخش‌، کار نظارت را برعهده خواهد داشت.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی گفت: همدلی و صمیمیت بین ۲ بال اجرا و نظارت باید وجود داشته باشد که این ویژگی در کشور و خراسان جنوبی وجود دارد و باید شاکر خداوند باشیم.

وی بیان کرد: رعایت اصل قانون و بی‌طرفی در انتخابات همواره مورد توجه است و ایجاد هیچ شائبه‌ای در این زمینه قابل قبول نیست.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به این نکته اشاره کردند که توپخانه‌های دشمن از اکنون برای انتخابات فعال شده‌اند لذا باید در این زمینه هوشیار باشیم.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از