حالت تاریک
کارشناس مسائل فرهنگی خراسان‌جنوبی:

رفتار مشاور فرهنگی پزشکیان مایه شرمندگی است

رفتار مشاور فرهنگی پزشکیان مایه شرمندگی است

کارشناس مسائل فرهنگی گفت: رفتار زشت، گستاخانه و دور از‌شان آقای دکتر فاضلی؛ هرچند از جهاتی مایه شرمندگی و سرافکندگی مردم متمدن ایران است، اما از طرف دیگر مبین افکار، اندیشه‌ها، منش و نمایی از کنش‌های درونی شخص اوست.

حسین زنگویی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، با اشاره به رفتار ناپسند محمد فاضلی مشاور فرهنگی آقای پزشکیان در می‌زگر فرهنگی ویژه انتخابات، اظهار کرد: رفتار زشت، گستاخانه و دور از‌شان آقای دکتر فاضلی به‌عنوان مشاور فرهنگی آقای دکتر پزشکیان؛ نامزد ریاست‌جمهوری ایران اسلامی در برابر دیدگان جهانیان، هرچند از جهاتی مایه شرمندگی و سرافکندگی مردم متمدن ایران است، اما از طرف دیگر مبین افکار، اندیشه‌ها، منش و نمایی از کنش‌های درونی شخص اوست.
وی افزود: در‌واقع اگر کسی در درونش عادت‌های نا‌پسندی را پناه و پرورش دهد، سرانجام در جایی سربازمی کند و رسوایش می‌سازد و به قول مثل معروف؛ از کوزه همان برون تراود که در اوست.
کارشناس مسائل فرهنگی استان گفت: وجود چنین افرادی در دانشگاه‌ها آن هم به‌عنوان استاد پرورش اندیشه‌های جوانان این سرزمین کاوه پرور و سلیمانی برآور، مایه شرمندگی و صد البته نشان خودبینی، خود محوری و استبداد اندیشه آن هاست.
زنگویی تصریح کرد: از طرف دیگر انتخاب چنین کسانی به‌عنوان مشاور فرهنگی جناب پزشکیان که ادعای ریاست عامه را دارد و نمی‌تواند حرف یک نفر از مخالفانش را تحمل نماید، مایه شرمساری است؛ زیرا او و چنان منتخبانی از جانب آقای پزشکیان چگونه خواهند توانست در برابر منتقدان حوزه‌های مختلف اجتماعی حوصله و شکیبایی به خرج دهند و برای بقا و پیشرفت نظام اسلامی دندان روی جگر بگذارند، خون دل بخورند و علی‌رغم میل درونی‌شان، سیاست جذب حداکثری را عملی سازند؟
وی تاکید کرد: نامزد ریاست‌جمهوری که مشاور فرهنگی او این اندازه بی‌فرهنگ باشد، دیگر مشاورانش چگونه خواهند بود؟

انتهای پیام/٧

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از