حالت تاریک
مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی:

روز قدس مطلع‌الفجر نجات ملت‌های مسلمان است

روز قدس مطلع‌الفجر نجات ملت‌های مسلمان است

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی گفت: روز قدس به تعبیری ليلة القدر تاريخ اسلام است که به لطف الهی مطلع الفجر نجات همه ملت‌های مسلمان به ویژه مردم مظلوم فلسطین خواهد شد.

فاطمه بصیری‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان» با بیان اینکه روز قدس روز امت اسلامی است، اظهار کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به نام روز قدس نامگذاری شد و آرمان مسلمین در آزادسازی قدس شریف است.

وی افزود: مردم ایران اسلامی در طول این سال‌ها با رهبری داهیانه‌ی مقام معظم رهبری روز قدس را شکوهمندانه گرامی داشتند و منادی دفاع از مردم مظلوم بویژه زنان و کودکان بی‌دفاع مسلمان بوده‌اند.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی بیان کرد: روز قدس به تعبیری ليلة القدر تاريخ اسلام است که به لطف الهی مطلع الفجر نجات همه ملت‌های مسلمان به ویژه مردم مظلوم فلسطین خواهد شد.

بصیری‌پور با اشاره به جنایت‌های ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی ادامه داد: مقاومت و صبر مردم مظلوم غزه در مقابل رژیم غاصب اسرائیل ستودنی است و همین مقاومت باعث استیصال و درماندگی رژیم صهیونیستی شده است.

وی با محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه و حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه و شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: اینگونه رفتارها جنایتکارانه و غیرقانونی از نگاه قوانین بین‌الملل و همه آزادیخواهان محکوم است و نشان از شکست و استیصال رژیم صهیونیستی دارد.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی در ادامه تأکید کرد: استقامت و وحدت امت اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی راه پیروزی فلسطین است.

بصیری پور در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد اینکه رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید اظهار داشت: اینگونه جنایات رژیم غاصب صهیونیست‌ منجر به نابودی هرچه زودتر اسرائیل خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه دفاع از مردم فلسطین وظیفه همه امت‌های مسلمان و ملت‌های آزادیخواه جهان است به بیان تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت که فرمودند؛ هر ملتی که از فلسطین دفاع کند ما حامی و همراه آن ملت‌ها نیز خواهیم بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از