حالت تاریک
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی:

تولید با احداث شهرک‌‌تخصصی طلا رونق می‌گيرد

تولید با احداث شهرک‌‌تخصصی طلا رونق می‌گيرد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی گفت: شهرک تخصصی طلا و فلزات گران‌بها به‌عنوان یکی از طرح‌های پیشران اقتصادی استان است که تحقق آن، به توسعه و رونق تولید و اشتغال بیش از پیش در خراسان جنوبی منجر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سید محمداسماعیل فاطمی، امروز در نشست هم اندیشی طرح های توسعه و سرمایه گذاری با حضور هیئت مدیره شرکت چند منظوره جانبازان با تاکید بر تعامل متوازن و دوسویه سازمان همیاری با شهرداری‌های استان و شرکت چند منظوره جانبازان اظهار کرد: در راستای توسعه و سرمایه گذاری و حمایت از طرح های سرمایه گذاری همواره این سازمان پیشران حمایت گر بوده است و همه ظرفیت‌های قانونی خود را در این زمینه به کار گرفته است.

وی افزود: باید زمینه های لازم به گونه ای فراهم شود تا سرمایه های راکد اقتصادی در مدیریت شهری استان به چرخه تولید بازگردد و به توسعه اقتصادی استان کمک شود.

وی بیان کرد: شهرک تخصصی طلا و فلزات گران‌بها به‌عنوان یکی از طرح‌های پیشران اقتصادی استان است که تحقق آن، به توسعه و رونق تولید و اشتغال بیش از پیش در خراسان جنوبی منجر خواهد شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی با اشاره به فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش معادن استان، گفت: معادنی از قبیل طلا، زغال‌سنگ، منیزیت، مس، سیلیس، پتاس، سرب، روی، خاک‌های صنعتی و نسوز، سنگ‌های گرانیتی در استان وجود دارد.

فاطمی افزود: خراسان جنوبی جزو استانی‌های طلایی کشور معرفی شده استبنابراین کارخانه های فرآوری طلا در استان باید فعال شود.

وی تصریح کرد: باتوجه به ظرفیت های شاخص در استان احداث شهرک طلا یکی از آرزوهای بزرگ مردم استان است؛ این شهرک نه‌تنها کارگاه‌های تولیدی را سامان می‌دهد، بلکه به‌عنوان شهرکی توریستی_ تخصصی پذیرای گردشگران تخصصی این حرفه، همچنین مرکز مبادلات این صنعت خواهد بود.


مدیرعامل سازمان با تاکید بر استفاده از آخرین علم و تکنولوژی به خصوص در صنعت طلا اظهار داشت: در این راستا باید از ظرفیت جوانان به خوبی استفاده شود. شبستان

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از