حالت تاریک
نماینده مردم قاین وزیرکوه در مجلس شورای اسلامی:

رژیم صهیونیستی از نظر آمریکا به‌دور باطل رسید

رژیم صهیونیستی از نظر آمریکا به‌دور باطل رسید

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا به این نتیجه رسیده که رژیم غاصب صهیونیستی به پایان عمر خود رسیده و سرمایه‌گذاری برای این رژیم غاصب، به‌معنای واقعی چرخش در دور باطل است.

سلمان اسحاقی نماینده مردم زیرکوه و قاین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: امروز یک اتفاق خوب و مبارکی افتاده و نتیجه محور مقاومت به معنای واقعی تلاش جمهوری اسلامی بود جهان به این نتیجه رسیده است رژیم صهیونیستی مشروعیت ندارد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی رژیمی است که با حمایت آمریکا زنده مانده است و اگر آمریکا نباشد؛ لحظه ای زنده نخواهد ماند.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان‌کرد: در جریان اخیر بلافاصله پس از عکس‌العمل حماس نسبت به جنایات اسرائیل، رژیم غاصب صهیونیستی چشم انتظار این را داشت که بایدین رئیس جمهور آمریکا در تلاویو حاضر شود چراکه اسرائیل در واقع فرزند نامشروع آمریکا است.

اسحاقی، هدف آمریکا را ناامن کردن جهان و شرق آسیا دانست و افزود: در این قضایای اخیر فقط رئیس جمهور آمریکا برای بازدید و حمایت خود به تلاویو رفت و این حاوی این پیام است که تمام کشورهایی که متحدانه رژیم صهیونیستی را حمایت می کردند دست از این حمایت برداشته‌اند چراکه حمایت از رژیم صهیونیستی حمایت از قتل، جنایت، جنگ و خونریزی است.

برائت از رژیم صهیونیستی خواسته همه ملت‌های جهان است

وی عدم حمایت از رژیم صهیونیستی را خواسته ملت‌های جهان دانست و گفت: نه تنها در جهان اسلام بلکه برای حمایت از غزه، در لندن، ترکیه و کشورهای اروپایی تجمعاتی بر ضد رژیم صهیونیستی شکل می‌گیرد که فراتر از کشورهای اسلامی است.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی نتیجه‌ی روشنگری‌های ایران و محور مقاومت را رسوایی رژیم صهیونیستی دانست و افزود: نتیجه بعدی که از مقاومت غزه می‌توان به‌دست آورد؛ حمایت از غزه، حمایت از مظلوم و حمایت از جهان اسلام است و رژیم صهیونیستی رژیمی است اگر در جایگاه خودش به جنایت بپردازد هیچ توفیق و برکتی در دنیا نخواهد داشت.

آمریکا در جهان منزوی شده است

اسحاقی بیان‌کرد: آمریکا به‌معنای واقعی منزوی شده است؛ روزی اگر آمریکا حمایت خودش را از کشوری و یا رژیم صهیونیستی اعلام می‌کرد، بعضی دولت‌ها او را همراهی می‌کردند اما در جنایات این رژیم علیه فلسطین، متحدان آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز از این رژیم حمایت نکردند.

وی عدم حمایت دولت‌ها از رژیم غاصب صهیونیستی را نشان‌دهنده بیداری ملت‌ها دانست و افزود: برخی دولت‌ها اگر حمایت خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کنند ملت‌های آنها با او همراهی نمی‌کنند؛ در اکثر کشورها مردم اعلام برائت وانزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند؛ دولت‌های آنها جرات نکردند یک بیانیه‌ی کوچکی در حمایت از رژیم صهیونیستی صادر کنند از این رو این رژیم غاصب مستاصل و درمانده در مقابل حماس شده و احساس انزوا در برابر همه دولتها می‌کند.

رژیم غاصب صهیونیستی از نظر آمریکا به دور باطل رسیده است

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان‌کرد: آمریکا به این نتیجه رسیده که رژیم غاصب صهیونیستی به پایان عمر خود رسیده و سرمایه‌گذاری برای این رژیم غاصب از نظر آمریکا به معنای واقعی چرخش در دور باطل است و نباید برای آن سرمایه‌گذاری کرد.

تمام جهان خواهان نابودی رژیم صهیونیستی هستند

اسحاقی افزود: دولت‌های دیگری که هم‌پیمان و همراه آمریکا بودند نگاه می‌کنند که تمام جهان می‌خواهد این غده‌ی سرطانی از روی زمین محو شود این خواسته نه تنها از سوی کشورهای اسلامی بلکه خواسته مردم کل جهان است.

وی گفت: کشورهایی نظیر عربستان و متحدان آنها که در حال عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی بودند در مقابل این رژیم صهیونیستی قرار گرفته و اعلام برائت و انزجار از این رژیم کردند.

تمام جهان بر روی سخنان امام خامنه‌ای تحلیل دارند

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: دولت‌های مختلف در جهان روی بیانات رهبر معظم انقلاب تحلیل‌های بسیاری می‌کنند؛ فارغ از شخصیت حقوقی و دینی که امام خامنه‌ای در جهان اسلام دارد؛ زمانی‌که ایشان نظرات خود را به زبان جاری می‌کنند این نظرات پیوست کارشناسی دارد که قطعا محقق می‌شود.

افول قدرت رژیم صهیونیستی پس از سخنان صادق امام خامنه‌ای

اسحاقی ادامه‌داد: زمانی که امام خامنه‌ای فرمودند «اسرائیل 25 سال آینده را نمی‌بیند» و امروز شاهد افول قدرت رژیم صهیونیستی هستیم و کار به جایی رسید که این رژیم دیوار دور خود کشید و آن دیوار فایده‌ای ندارد چراکه همه دنیا به این نتیجه رسیده‌اند این وعده صادقی است که از زبان رهبری گفته شده است.

وی خاطرنشان‌کرد: یک بار امام خمینی (ره) «از صدای شکسته شدن استخوانهای مارکسیسم و شوروری سخن به میان آورد» و این محقق شد و از طرفی سخن مهم مقام معظم رهبری در مقابل رژیم صهیونیستی که «این رژیم نابود خواهد شد»؛ مطرح است، دنیا می‌داند این نیز محقق خواهد شد؛ هیچ دولتی و ملتی از رژیم غاصب صهیونیستی حمایت نمی‌کند که این نشان از استیصال و درماندگی این رژیم غاصب در جهان است.

انتهای خبر/ 5

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از