حالت تاریک
امام جمعه خوسف تأکید کرد:

حضور در انتخابات؛ راه‌حل رسیدن به قله‌‌های پیشرفت

حضور در انتخابات؛ راه‌حل رسیدن به قله‌‌های پیشرفت

امام جمعه خوسف گفت: اگر می‌خواهیم کشور به عزت، اقتدار و قدرت خودش ادامه دهد و در قله‌های تعالی و پیشرفت بیایستد راه‌حل آن در مشارکت حداکثری در انتخابات است.

حجت الاسلام ابراهیم اسماعیلی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان» با اشاره به اینکه انتخابات مظهر رشد، تحول‌خواهی، عقلانیت و تحول است، گفت: انتخابات خون‌آورد شهدای انقلاب اسلامی است و این انقلاب تاج عزتی بر سر همه ما گذاشت که مردم ایران اسلامی را از نعمت انتخابات برخوردار کرد و قدر این نعمت را  با شکرگذاری که حضور در عرصه انتخابات است بایستی به جا بیاوریم.

وی با بیان اینکه منافعی در انتخابات است که در عدم حضور در انتخابات نیست، افزود: انتخابات منافع جدی برای همه کسانی دارد که علاقه‌مند به رشد و پیشرفت کشور هستند و دل در گرو اعتلای  نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

امام جمعه خوسف ادامه داد: انتخابات  یک حق مبارک و کارآمد برای تک تک مرم است و در سرنوشت فردی و جمعی ما تاثیر مستقیم دارد.

اسماعیلی با بیان اینکه گاهی در جامعه شاهد این هستیم که برخی از مردم توجهی به این منافع ندارند، تصریح کرد: لازم است برای این ایجاد توجه آگاه‌سازی را انجام دهیم و اگر می‌خواهیم کشور به عزت، اقتدار و قدرت خودش ادامه دهد و در قله‌های تعالی و پیشرفت بیایستد راه‌‌حل آن در مشارکت حداکثری در انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری باعث ساختن ایران قوی، حفظ و ارتقای آبروی ملی می‌شود، عنوان کرد: اگر بخواهیم مشکلات کمتر و سرعت رشد کشور بیشتر شود و اهداف انقلاب اسلامی که رشد و تعالی بشریت است محقق شود، باید انتخاب ما هم در راستای همین اهداف باشد.

امام جمعه خوسف تأکید کرد: کسی می‌تواند رشد کشور را سرعت ببخشد که معتقد به مبانی انقلاب اسلامی، پر کار باشد و دشمن و برنامه‌های او و از طرفی دیگر ظرفیت‌های کشور را هم بشناسد.

اسماعیلی با بیان اینکه انتخاب ما باید آگاهانه و عاقلانه و بر اساس منطق باشد، گفت: مردم ما تجربه شیرین رئیس جمهور مجاهد را داشتند و این شهید کارهایی انجام دادند  که برای رفع مکشلات و گره‌گشایی از زندگی مردم باید مسیر رئیس جمهور شهید ادامه یابد.

وی بیان کرد: با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح، انتخابی داشته باشند که رضایت خدا، ولی خدا و ولی فقیه و شهدا و سیدالشهدای خدمت و همراهانشان را کسب کنیم.

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از