حالت تاریک

شهرستان طبس مهیای یک حضور پرشور دیگر

شهرستان طبس مهیای یک حضور پرشور دیگر

فرماندار ویژه طبس گفت: مردم این شهرستان همراه با سراسر کشور خود را برای انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مهیا کردند تا حماسه‌ای از حضور باشکوه را در به نمایش بگذارند.

علی‌اکبر رحیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحیلی«خاورستان» با اشاره به آمادگی کامل مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان طبس، گفت: ۶۴ شعبه اخذ رأی سیار و ثابت آماده شده است و رأی‌گیری فردا رأس ساعت ۸ در تمام شعبه‌های این شهرستان آغازخواهد شد.

وی افزود: مردم شهرستان طبس در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری حضور پرشور و باشکوهی در پای صندوق رأی حضور یافتند و مشارکت ۸۸ درصدی  در انتخابات را رقم زدند.

فرماندار ویژه طبس ادامه داد: حدود هزار و ۴۰۰ نفر از عوامل در بخش‌های مختلف امنیتی، اجرایی و نظارتی شهرستان برای صیانت از رای مردم همکاری دارند.

رحیمی با بیان اینکه اهمیت مشارکت بالاتر مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، تأکید کرد: در این مرحله هر رأی تعیین‌کننده است و نهمین رئیس جمهور انتخاب خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم انتخاب فرد اصلح و پرتوان و خستگی‌ناپذیر که ادامه‌دهنده راه شهید آیت الله رئیسی باشد، افزود: مشارکت بالای در انتخابات پشتوانه محکمی برای رئیس جمهور منتخب است تا با قدرت و توان بیشتری کار خود را آغاز کند.

فرماندار ویژه طبس تأکید کرد: مردم بابصیرت این شهرستان همراه با سراسر کشور خود را برای انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مهیا کردند تا حماسه‌ای از حضور باشکوه را در به نمایش بگذارند. 

براساس قانون انتخابات ریاست جمهوری همه افرادی که تابعیت ایرانی دارند و سن آنان ۱۸ سال تمام باشد یعنی متولدین روز پانزدهم تیر سال ۱۳۸۵ و قبل از آن می‌توانند با ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی خود در این انتخابات شرکت کنند.

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از