حالت تاریک
رئیس هیأت بررسی تبلیغات انتخابات خراسان‌جنوبی:

زیرساخت‌های تبلیغاتی در مشارکت مردم مؤثر بود

زیرساخت‌های تبلیغاتی در مشارکت مردم مؤثر بود

رئیس هیأت استانی بررسی تبلیغات انتخابات خراسان جنوبی گفت: زیرساخت های تبلیغاتی و مناظرات صدا و سیما در مشارکت مردم در انتخابات مؤثر بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، عباس ملکی  در نهمین جلسه هیأت استانی بررسی تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که با حضور اعضای جلسه و فرمانداران شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان برگزار شد، گفت: استان خراسان جنوبی در انتخابات اسفندماه رتبه دوم مشارکت مردم در کشور را کسب کرد که قطعاً یکی از عوامل تأثیرگذار دراین اتفاق، اقدامات حوزه تبلیغات و به ویژه مناظرات صدا و سیما بود که جای تشکر دارد.

وی افزود: ضرورت دارد با هم افزایی و تلاش همه دست‌اندرکاران، اقدامات مرحله اول برگزاری انتخابات با قوت و انسجام بیشتر در مرحله دوم نیز ادامه یابد.

دبیر ستاد انتخابات استان نیز در این جلسه گفت: مطابق روزشمار انتخابات، دو هفته قبل از آغاز تبلیغات می‌بایست فهرست امکانات و نحوه استفاده از آن ها به کاندیداها اعلام شود.

سلیمی با بیان اینکه در مرحله اول برگزاری انتخابات، بیشترین استقبال نامزدها از مناظرات صدا و سیما و امکانات رایگان شهرداری‌ها بود، اظهار داشت: بخش اندکی از نامزدها از بیلبوردهای اجاره‌ای استفاده کردند لذا پیش‌بینی می شود این روند در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، خوسف و درمیان نیز ادامه یابد.

شایان ذکر است؛ در این جلسه نحوه استفاده نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امکانات دولتی در تبلیغات انتخابات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از