حالت تاریک
با حضور معاون وزیر صمت؛

سرپرست جدید سازمان صمت خراسان جنوبی معرفی شد

سرپرست جدید سازمان صمت خراسان جنوبی معرفی شد

طی مراسمی با حضور معاون وزیر صمت، «احمد آریافر» به عنوان سرپرست جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی معرفی شد.

به گزارش خاورستان،مراسم تکریم و معارفه سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با حضور معاون وزیر صمت امروز شنبه برگزار شد.

 جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در این مراسم گفت: بخش معدن با مزیت‌ های نسبی، پیشران و موتور محرکه توسعه اقتصادی استان است.

 وی با بیان اینکه باید به حوزه فرآوری در بخش معدن توجه بیشتری داشته باشیم،  افزود: با وجود ظرفیت‌های غنی در استان هنوز نتوانسته‌ایم بهره‌ برداری لازم را از منابع معدنی داشته باشیم.

 وی ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در این حوزه به خوبی نقش آفرینی کنیم و ادامه داد: دانش و تکنولوژی در استفاده حداکثری از ظرفیت بخش معدنی نقش مؤثری دارد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان تصریح کرد: خراسان جنوبی استانی غنی از نظر ظرفیت‌های معدنی است اما به دلیل عدم استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها از استان‌های در حال توسعه هستیم.

 اشرفی با اشاره به محدوده‌های معدنی بلوکه شده در خراسان جنوبی، خواستار پیگیری های لازم برای آزادسازی این بلوکه‌ها از سطح ملی شد. 

 در این آیین از خدمات  «حامد حسن نژاد» سرپرست سابق اداره‌ کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تقدیر و  «احمد آریافر» به عنوان سرپرست جدید این اداره‌ کل منصوب شد.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از