حالت تاریک

سرپرست مرکز آموزشی‌ بنت‌الهدی‌صدر فردوس معرفی شد

سرپرست مرکز آموزشی‌ بنت‌الهدی‌صدر فردوس معرفی شد

آیین تکریم و معارفه سرپرست مرکز آموزش عالی بنت الهدی صدر فردوس پردیس دانشگاه فرهنگیان استان خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید مرکز آموزش بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی با حضور اکبری‌مطلق مدیریت امور پردیس‌های استان، خانم میری رئیس پردیس امام سجاد علیه السلام، رئیس اداره حراست دانشگاه فرهنگیان استان و پردیس امام سجاد(ع)، حجت‌الاسلام شاکری امام‌جمعه ،روشن فرماندار فردوس و جمعی از مسئولان شهرستان واعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه فرهنگیان در سالن جلسات مرکز بنت الهدی صدر فردوس برگزار شد.

اکبری مطلق مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان گفت: دانشگاه فرهنگیان از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار است زیرا در این جا طبق فرمایشات مقام معظم رهبری شخصیت معلمان ساخته می شود.

وی افزود: توسعه و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب با همت و همکاری همه مجموعه دستگاه های اجرایی امکان پذیر است از این رو وظیفه مجموعه دانشگاه فرهنگیان بسیار خطیر و سرنوشت ساز است.

اکبری‌مطلق با تاکید بر اثرگذاری عملکرد و برآیند کار جمعی از کلیه همکاران خواست با تلاش هماهنگی و همدلی در ارتقاء دانشگاه و مرکز فردوس کوشا باشند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین شاکری امام‌جمعه فردوس، نیز ضمن تشکر از خدمات و تلاش های صورت گرفته برای سرپرست جدید در این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت و برای دانشگاه فرهنگیان استان پیشرفت روزافزون را از درگاه خداوند متعال خواستار شد. 

خانم میری رئیس پردیس امام سجاد(ع) نیز افزود: دانشگاه فرهنگیان به جهت تربیت نیروی انسانی و معلمان مورد نیاز آموزش و پرورش بسیار مهم است.  

وی اظهار امیدواری‌کرد:که با همدلی و همکاری کارکنان و اساتید بتوانیم به اهداف عالیه دانشگاه فرهنگیان دست یابیم. 

در پایان این مراسم حکم سیده ملکه سیدی باغستانی به عنوان سرپرست مرکز آموزش عالی بنت الهدی صدر فردوس اعطا و با اهدای لوح تقدیر از خدمات و زحمات خانم خادمی و آقای فلاحت تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از