حالت تاریک

شیرینی کرامت رضوی به‌جان کارگران قند قهستان نشست

شیرینی کرامت رضوی به‌جان کارگران قند قهستان نشست

شیرینی حضور خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) در کارخانه قند قهستان، دل‌ها را به‌سوی مشهدالرضا روانه و قطرات اشک شوق را بر چشمان کارکنان جاری ساخت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سفیران علی‌ بن‌موسی‌الرضا(ع) در جمع کارگران کارخانه قند قهستان حضور یافتند و کارگران زحمتکش این کارخانه با اشک شوق از خادمین امام رضا(ع) استقبال کرده و از پرچم سبز حرم تبرک جستند.

با ورود خادمین حرم مطهر رضوی، فضای شرکت سراسر ذکر و یاد حضرت امام موسی‌الرضا(ع) شد؛ قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) و مدیحه‌سرایی توسط خدام آستان قدس رضوی دل‌های کارکنان را روانه مشهدالرضا کرد و حضور سبز خادمین کارکنان قند قهستان را بسیار خوشحال کرد و فضای معنوی ایجاد شده حاضرین را تحت‌تأثیر قرارداد.

خادمان امام رضا(ع) ضمن اشاره به بیانات رهبر انقلاب که حال کارگر خوب شود حال کشور خوب می شود، با دعای خیر از تلاش‎های شبانه‌روزی کلیه کارکنان قند قهستان که باعث رشد و بالندگی کشور شده‌اند و برای رونق تولید گام بر می‌دارند قدردانی کردند و برای یکایک حاضرین حال خوب و سلامتی را دعا کردند.

در این مراسم که امام جمعه و فرماندار درمیان نیز حضور داشتند خدام رضوی ضمن بازدید از بخش های مختلف کارخانه و پرچم‌گردانی، کارگاه قالیشویی این کارخانه را افتتاح کردند و در پایان  بسته‌های تبرکی نمک و نبات بین کارگران توزیع شد.

لازم به ذکر است کارخانه قند قهستان بعد از ۱۰ سال در دی ماه ۱۴۰۲ و در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید و در حال حاضر نیز ۱۶۸ کارگر در آن مشغول به کار هستند.

دهه کرامت، همه ساله از سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) شروع و تا سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) ادامه دارد.


انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از