حالت تاریک
سقوط رژیم صهیونیستی سرآغاز مرگ استکبار است
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی:

سقوط رژیم صهیونیستی سرآغاز مرگ استکبار است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: سقوط رژیم صهیونیستی سرآغاز مرگ استکبار جهانی است و پاسداران بسترساز ظهور منجی عالم بشریت هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سردار محمدرضا مهدوی صبح چهارشنبه در جمع فرماندهان انتخابیه ای حوزه‌های مقاومت بسیج استان گفت:  این روزها با اقداماتی که استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی علیه جهان اسلام و کشورهای محور مقاومت در منطقه انجام دادند بیشتر می‌توان به اهمیت بسیج  پی ببریم.

وی با بیان اینکه هدف استکبار تنها انقلاب اسلامی نبوده است، افزود: طبق آیات قرآن هدف دشمن اسلام و تفکر پیامبر و ائمه اطهار علیهم السلام است که از صدر اسلام تاکنون همواره این جریان کفر و دشمنی یهودیان با امت اسلامی وجود داشته است و روز به روز به منصه ظهور می‌رسد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به اهمیت بسیج و کار بسیج در کشور عراق و سوریه برای نابودی داعش، یادآور شد: با حمله جریان داعش به عراق ارتش تا بن‌دندان مسلح که سال‌ها تجربه جنگ داشت و بزرگترین ژنرال‌ها و تکنسین‌های جنگی و دفاعی را در اختیار داشت در جریان حمله داعش کم آورد تا اینکه نیروهای مردمی و حشدالشعبی تشکیل شد که همان نسخه بسیج است.

مهدوی تأکید کرد: آنچه باعث نجات عراق می‌شود بسیج است بسیجی که نسخه آن از بسیج مستضعفین جمهوری اسلامی الگو گرفته است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی ادامه داد: امروز در یمن و کشورهای منطقه که بخش عمده‌ای از این‌ها را کشورهای محور مقاومت می‌دانیم فهمیدند که راهی جز تشکیل بسیج ندارند.

وی به نقش بسیج در حوزه دفاعی و امنیتی اشاره کرد و گفت: اولین مسئله در همه کشورها امنیت است اگر می‌خواهیم امنیت تأمین شود راهی جز تکیه به بسیج مردمی نداریم.

مهدوی با بیان وحشت آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی از انقلاب اسلامی و قدرت بسیج افزود: امروز که دست رژیم صهیونیستی را باز گذاشتند که هر غلطی می‌تواند انجام می‌دهد و کشورهای اروپایی مهر مرگ بر لبانشان زده‌اند دلیلش این است که می‌بینند جمهوری اسلامی همه جا را فتح می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی بیان کرد: سقوط رژیم صهیونیستی سرآغاز مرگ استکبار جهانی است و پاسداران بسترساز ظهور منجی عالم بشریت هستند که این برگرفته از روایات اسلامی است. 

انتهای خبر/10

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از