حالت تاریک
مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی:

ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر‌در‌خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر‌در‌خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: علاقه مندان برای شرکت در ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان جنوبی تا پنجم دی ماه مهلت دارند.

سجاد رضایی در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان اظهار کرد: قالب های این جشنواره در بخش های گزارش خبری، یادداشت خبری، مصاحبه، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش های ویدئویی و پادکست با محوریت شعار سال (مهار تورم و رشد تولید) است.

 مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در ۹ محور شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه های اقدام، امید و نشاط آفریی، خانواده، جامعه، فرزندپروری و سبک زندگی ایرانی-اسلامی برگزار می شود.

 رضایی ادمه داد: علاقه مندان می توانند برای شرکت در جشنواره آثار خود را تا پنجم دی‌ماه سال جاری به صورت مکتوب و یا در فضای مجازی به آدرس اکانت ایتا و روبیکا @resanekhj ارسال کنند.

  وی با بیان اینکه هر فرد مجاز به ارسال پنج اثر ثبت شده است، افزود: ارزیابی آثار انجام و افرادی در هر قالب به عنوان برگزیده معرفی خواهند شد.

 رضایی گفت: هدف برگزاری جشنواره این است که درخصوص مطالبات و فرمایشات رهبری در قالب های مختلف آثار دریافت کنیم تا از سویی یک ظرفیت سازی و استعدادیابی تولیدات خبری باشد و از سوی دیگر، برگزیدگان تقدیر شوند.

 مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اختتامیه این جشنواره همزمان با ۲۱ دی ماه روز بسیج رسانه برگزار خواهد شد، یادآور شد: آثار منتخب به جشنواره کشوری راه می یابد و با آثار سایر استان ها ارزیابی خواهد شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از