حالت تاریک
شهادت سید مقاومت خللی در حزب‌الله ایجاد نمی‌کند
فرماندار ویژه طبس:

شهادت سید مقاومت خللی در حزب‌الله ایجاد نمی‌کند

فرماندار ویژه طبس گفت: با شهادت رهبران، فرماندهان و مسئولین جبهه مقاومت در سال های گذشته، اما خللی در فعالیت حزب الله به وجود نیامده است، چرا که تفکر مقاومت یک تفکر خاص است که با شهادت افراد از بین نمی رود.

علی اکبر رحیمی به مناسبت شهادت سید‌حسن نصرالله در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» گفت: سید‌حسن نصرالله به عنوان سید مقاومت طی 30 سال رهبری خود، حماسه های زیادی آفرید و برای مردم مسلمان دنیا به عنوان یک دیوار مقاوم در برابر صهیونیسم شناخته می شد.

وی افزود: رژیم صفاک صهیونیستی هر زمانی که می خواست کاری انجام دهد، از سیدحسن نصرالله، جبهه مقاومت و بخصوص حزب الله ترس و وحشت داشت. همانطور که در جنگ های 33 وزه و جنگ های بعدی دیدیم که این رژیم نتوانست مقاومت داشته باشد و جرأت اینکه با نیروهای حزب الله روبرو شود را نداشت.

فرماندار طبس ادامه داد: متاسفانه با همراهی کشورهای غربی و امپریالیسمی که واقعا ظالمانه در دنیا تفکر خود را پیاده می کند، رژیم صهیونیستی قانون جنگل دارد و در غزه بیش از 41 هزار نفر اعم از زن و کودک و پیرو و جوان را کشت اما صدایی از کسی درنیامد.

رحیمی بیان کرد: این کشورها؛ برای حمله به جنوب لبنان هم به او کمک کردند و چراغ سبز نشان دادند تا این جنایات را انجام داد و طی چند روز اخیر بیش از یک هزار نفر به شهادت رسیدند. دیروز نیز رژیم صهیونیستی در یک جنایت جدید، ساختمان محل حضور سید حسن نصرالله را مورد حمله قرار داد و تعدادی از فرماندهان نیز به همراه او به شهادت رسیدند.

وی اظهارکرد: علی رغم اینکه برخی از رهبران، فرماندهان و مسئولین جبهه مقاومت در سال های گذشته به شهادت رسیده اند، اما خللی در فعالیت حزب الله به وجود نیامده است، چرا که تفکر مقاومت یک تفکر خاص است که با شهادت افراد از بین نمی رود بلکه این تفکر؛ یک تفکر ماندگار است و مردم لبنان و مسلمین جهان تا پیروزی نهایی و نابودی صهیونیست پشتیبان این تفکر هستند.

فرماندار طبس با اشاره به وظیفه مسلمانان در قبال چنین جنایت هایی، عنوان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب می فرمایند؛ اتحاد امت اسلامی رمز پیروزی است و باعث پیشبرد اهداف امت اسلام می شود چرا که خداوند پشتیبان امت اسلام است.

 

انتهای پیام/7

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از