حالت تاریک
شهادت سیدحسن نصرالله راه مقاومت را مستحکم‌تر کرد
فرماندار شهرستان زیرکوه عنوان‌کرد:

شهادت سیدحسن نصرالله راه مقاومت را مستحکم‌تر کرد

فرماندار شهرستان زیرکوه گفت:به طور قطع مسیر محور مقاومت بعد از شهادت سید حسن نصرالله و هر کدام از سرداران محور مقاومت با قدرت و قوت بیشتری از قبل ادامه پیدا خواهد کرد.

محمدرضا غیرتی به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خاورستان گفت: به لطف خدا با برنامه ریزی‌های خوبی که انجام شد محور مقاومت در اوج اقتدار خودش به مرحله‌ای رفت که داشت رژیم صهیونیستی را به زانو در می‌آورد.

وی افزود: از آن جایی که رژیم صیهونیستی غاصب مستاصل شده بود و نمی‌توانست جلوی محور مقاومت بایستد دست به وحشی‌گری‌های عجیبی زد از کشتار دسته‌ جمعی زنان و کودکان و خانواده‌های آنان شروع کرد تا این که همه سران مقاومت را مورد هدف قرار داد .

فرماندار زیرکوه تصریح کرد: متأسفانه با نفوذی که توانست در محور مقاومت انجام دهد فرماندهان عالی رتبه محور را هدف قرار داد اما فکر می‌کند که اگر چنان چه فرماندهان مورد اصابت قرار داد و از صحنه حذف کرد کار محور مقاومت تمام است.

غیرتی ادامه داد: در حالی که این طور نیست محور مقاومت محور تفکر و ایدئولوژی است که در دنیا شکل گرفته و هر چه قدر از این افراد را از سر راه بردارند افراد قوی‌تری در صحنه ظهور و بروز پیدا می‌کنند و به طور قطع راه محور مقاومت بعد از شهادت هر کدام از سرداران محور مقاومت با قدرت و قوت بیشتری از قبل ادامه پیدا خواهد کرد.

به گفته وی عموم امت اسلامی همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند امروز دیگر نباید ساکت بنشیند و همه کشورهای اسلامی باید از محور مقاومت حمایت کنند .

فرماندار زیرکوه خاطرنشان کرد: به حمد خدا آن روی وحشی گری و خلق و خوی حیوان صفتی صیهونیست‌ها برای مردم نمایان شد و ثابت شد که این‌ها به دنبال این موضوع هستند که جز خود را در دنیای به این وسعت نمی‌توانند ببینند و قبول ندارند و این راه به جایی نخواهد برد.

غیرتی در رابطه با وظیفه جوامع بین المللی در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، لبنان و به شهادت رساندن رهبران شیعه و سنی چه است گفت: وظیفه جوامع اسلامی در مقابل وحشی‌گری‌های رژيم صهيونيستي روشن است همه باید انزجار خودشان را اعلام کنند و همه باید دست به یکی شوند و اگر جهان اسلام با یکدیگر متحد شوند به طور قطع جلوی این حجمه‌های سنگین را خواهند گرفت.

وی اظهار کرد: البته همه کشورها وآزادی‌خواهان دنیا باید در سازمان‌های بین‌المللی از ملت مظلوم فلسطین، غزه و لبنان دفاع کنند و جلوی این وحشی‌گری‌ها بایستند که متاسفانه شاهد هستیم بسیاری از کشورهای به خصوص کشورهای اسلامی که انتظار می‌رود موضع‌گیری روشنی در قبال این جریانات داشته باشند متاسفانه سکوت اختیار کردند و این مایه تاسف برای امت اسلامی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از