حالت تاریک
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

شهدای خدمت باعث رشدگفتمان خدمت در جامعه شدند

شهدای خدمت باعث رشدگفتمان خدمت در جامعه شدند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: شهدای خدمت در زمان مدیریت و خدمتشان باعث رشد گفتمان خدمت و رونق روحیه استکبارستیزی در عالم شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت الاسلام حجت سالاری‌مکی امشب در دومین مراسم محوری بزرگداشت آیت الله رئیسی و یاران شهیدش که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان جنوبی و اقشار مردم در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد، گفت: وجود این مردان بزرگ مایه همدلی و انسجام و اخوت جمعی مومنان و جبهه مقاومت شد و آسمانی شدن آنان هم مایه توجه خاص همه اقشار مختلف جامعه بین المللی به مدیران جهادی شد که شب و روز نمی‌شناسند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: در این دو سال و ۹ ماهی که دولت آیت الله رئیسی شروع به خدمت کرد و خیلی از شاخصه‌ها را جا به جا کرد و مسیر خیلی از حرف‌های مرسوم را تغییر داد.

وی به اقدامات دولت سیزدهم و احیای واحدهای راکد و نیمه فعال تا افزایش عزتمندی و اقتدار جبهه مقاومت در این دوران اشاره کرد و افزود: اگر قرار است کسی بعد از این شهید خدمت رئیس جمهور شود اوضاع با گذشته فرق می‌کند، توقع جبهه انقلابی، مردم و خانواده شهدا از رئیس جمهور جدید متفاوت است.

سالاری بیان کرد: همه افرادی که قرار است پا به عرصه خدمت ریاست جمهوری بگذارند باید همه خودشان را با تراز جدید و خدمتی متفاوت از قبل معرفی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: آنچه امروز می‌توان از سبک زندگی شهدای خدمت فهمید این است که دنبال مقام نبودند بلکه به دنبال کسب رضای خدا و آرامش بودند که شهادت نصیب‌شان شد.

سالاری‌مکی گفت: آیت‌الله رئیسی در جمع مدیران ارشد کشوری و استانی همیشه تاکید داشت «رسیدن به قرب الهی با خدمت به مردم اتفاق می‌افتاد»، چه منطقی پشت سیره مملکت‌داری و دولت‌داری او بود که می‌گفت وضعیت کنونی کشور با کار روتین پیش نمی‌رود و باید کار جهادی باشد.

وی به صداقت و عهد و پیمان آیت الله رئیسی با خدا اشاره کرد و افزود: امروز کسانی که روزی به آیت الله رئیسی طعنه و کنایه می‌زدند هم پشیمان هستند و در گفتار و نوشته‌های خود حرف از صداقت این مرد بزرگ می‌زنند، قبول کنیم خدا گلچین می‌کند و هر کسی لایق مدال شهادت نمی‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ردای شهادت بر قامت شهیدان خدمت خیلی زیبنده است، عنوان کرد: اگر اینگونه نبود خیلی‌ها هشت سال دفاع مقدس تلاش کردند اما به مدال شهادت نرسیدند.

سالاری‌مکی ادامه داد: اگر قرار است خوش بدرخشیم و خدا ما را انتخاب کند باید با صداقت در اعمال محبوب خدا شویم و آیت الله رئیسی از هر موقعیتی برای کسب رضای خدا استفاده می‌کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در پایان افزود: امروز بدنه مدیریتی کشور بناست نوکری خاص برای مردم داشته باشند و اینکه مقام معظم رهبری فرمودند مردم نگران نباشد بار دوش مسئولان را سنگین‌تر از همیشه می‌کند.

انتهای خبر/10

شهدای خدمت باعث رشدگفتمان خدمت در جامعه شدند
شهدای خدمت باعث رشدگفتمان خدمت در جامعه شدند

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از