حالت تاریک
ضربه سنگین وعده صادق ۲ به رژیم صهیونیستی
امام‌جمعه اسدیه عنوان‌ کرد:

ضربه سنگین وعده صادق ۲ به رژیم صهیونیستی

امام‌جمعه اسدیه گفت: رژیم صهیونیستی شکست سنگینی را در عملیات وعده صادق ٢ متحمل شد و اگر هم بخواهد در‌این‌خصوص پاسخی بدهد، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان کرده و شخم می‌زنیم.

حجت‌الاسلام مصیب خزائی در واکنش به عملیات وعده صادق ٢ و پاسخ به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» اظهارکرد: از سپاه، ارتش و پشتیبانی نیرو‌های مسلح برای انجام این عملیات موفقیت‌آمیز تشکر می‌کنم. هرچند که معتقدیم انتقام به طور کامل انجام نشده و عملیات وعده صادق ٢ تازه شروع راه انتقام است.
وی افزود: در این عملیات؛ نیرو‌های سپاه پاسداران با‌تجربه‌ای که از گذشته داشتند به گونه‌ای عمل کردند که بیش از ٩٠ درصد به هدف اصابت کرد و دشمن کمترین تعداد موشک‌ها را رهگیری کرد.
امام‌جمعه اسدیه بیان کرد: هرچند رژیم صهیونیستی قانون سانسور شدید خبری را حاکم کرده است، اما بر اساس اطلاعات‌رسانی و گفته‌های تحلیلگران، علی‌رغم اینکه اسرائیل پدافند خود را ٧ برابر توسعه و گسترش داده بود، اما موشک‌ها به اهداف خود اصابت کرد که این اهداف نه مردم و غیرنظامیان؛ بلکه پایگاه‌های نظامی اسرائیل از‌جمله پایگاهی که شهادت سید حسن نصرالله از آنجا رقم خورده، بود. وقتی که ما پایگاه‌های نظامی را می‌زنیم یعنی شهر‌ها را هم می‌توانیم بزنیم.
خزایی گفت: در این عملیات اسرائیل شکست سنگینی را متحمل و متوجه شد که نمی‌تواند با قدرت ایران مقابله کند و اگر هم بخواهد در‌این‌خصوص پاسخی بدهد، قطعا همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان کرده و شخم می‌زنیم.
وی ادامه داد: همچنین کشور‌هایی که با اسرائیل همکاری کردند؛ باید بد‌انند که برای ما انگشت کوچک اسرائیل هم حساب نمی‌شوند و اگر بخواهند در جهت پاسخ به حملات ایران غلطی بکنند، ایران آنها را هم مورد هدف قرار خواهد داد که صددرصد ضرر خواهند کرد.
او با بیان اینکه با اجرای این عملیات آمریکا نیز متوجه قدرت ایران شده و می‌داند که هیچ قدرتی در منطقه و حتی خود آمریکا هم حریف ما نخواهد بود، اظهارکرد: برخی مزدوران و منافقان و کشور‌های ضعیف نیز بد‌انند که وقتی ایران؛ اسرائیل را اینگونه شخم می‌زند، آنها که دیگر عددی نیستند.
خزایی افزود: استکبار باید بداند که آنچه در عملیات وعده صادق ٢ به رخ اسرائیل کشیده شد، موشک‌هایی است که سال‌ها از تولید آن می‌گذرد و اگر مرتکب خطایی شود، قطعا ایران از موشک‌های جدیدی استفاده خواهد کرد که از هایپرسونیسک هم قدرت تخریب بیشتری دارد.
وی ادامه داد: این عملیات نشان داد که گنبد آهنین اسرائیل شعاری بیش نیست و همانطور که سید حسن نصرالله فرمود؛ از خانه عنکبوت هم سست‌تر است. با انجام این عملیات موفق، همه ایمان آوردند که امنیت اسرائیل و گنبدآهنین او بسیار شکننده و سست است.
او بیان کرد: اگر اسرائیل بخواهد زمینی هم وارد جنگ با لبنان شود، نیرو‌های رضوان، حزب‌الله و مردمی که اعلام آمادگی کرده‌اند، سد آهنینی جلوی اسرائیل ایجاد خواهند کرد و قطعا اسرائیل را تصرف و تحویل ساکنان اصلی و فلسطینیان خواهند داد و زمین را از لوث این سگ هار و خون‌آشام پاک خواهند کرد و این بیت‌المقدس؛ بیت‌المقدس باقی خواهند مادد.
امام‌جمعه اسدیه گفت: امروز رژیم صهیونیستی به دلیل اینکه هستی اش را در خطر دیده و در حال غرق شدن است، برای نجاتش دست به هر اقدامی می‌زند و کشتن زنان و کودکان و مردم غزه و لبنان با کشتن فرماندهان و نظامیان و... هیچ تفاوتی برای او ندارد.
خزایی افزود: در‌واقع رژیم صهیونیستی در حال کشتن انسانیت است و یک نسل‌کشی جدیدی را انجام می‌دهد، بطوری که هزاران خانواده به کلی از بین رفته‌اند و هیچ نسلی از آنها باقی نمانده است.
وی بیان کرد: در‌حالی‌که این رژیم برای هستی خودش می‌جنگد، اما حزب‌الله، سپاه و به‌طور‌کلی محور مقاومت برای امنیت پایدار خودشان و برای دفاع از خودشان نه اصل هستی خود می‌جنگند. رژیم صهیونیستی چون نابودی تام و تمامش را می‌بیند، دست به این اقدامات می‌زند.
امام‌جمعه اسدیه اظهارکرد: اسرائیل باید بداند که خدماتی که سید حسن نصرالله در طول رهبری اش در حزب‌الله لبنان انجام داده است، طوری بوده و سازو کار سازمان حزب‌الله را بگونه‌ای چیده که اگر اسرائیل ده‌ها فرمانده رده اول مقاومت را هم شهید کند؛ باز هیچ خللی در کار حزب‌الله ایجاد نمی‌شود.
وی با بیان اینکه مطمئنا شهید حسن نصرالله از سید حسن نصرالله خطرناک‌تر است و هم‌اکنون هزاران سید حسن در حال قیام هستند، گفت: قطعا نه حزب‌الله، نه فرماندهان و نه روحیه و اعتقاد سازمان حزب‌الله از بین نخواهد رفت، چرا که اعضای حزب‌الله روحیه قوی دارند، مردمی و با اعتقاد هستند، آموزش‌های کافی دیده‌اند، تجربه خوبی دارند و در جنگ‌های ٢٢ و ٣٣ روزه اسرائیل را به زانو درآورده‌اند.
او افزود: علی‌رغم هجومی که اسرائیل برای ترور آورده است، اما حزب‌الله لحظه‌ای از شلیک موشک‌ها به سمت اسرائیل متوقف نشده است و نشان می‌دهد که هنوز هم زنده است و قطعا تنها درصدی از قدرت خودش را به نمایش گذشته و هجوم قدرتمن‌تر را برای روز‌های آتی گذاشته است.
خزایی با اشاره به شخصیت شهید سید حسن نصرالله، گفت: این شهید یک انسان عالم و مجاهد و کسی است که در خدمت اسلام و مسلمین و در خط مقدم جبهه به شهادت رسیده است. سیدحسن نصرالله با دفاعی که از مسلمانان شیعه و سنی انجام داد، اکنون الگوی وحدت‌بخش است و باید علمای شیعه و سنی از او یاد بگیرند که چگونه برای دفاع از مردم سنی غزه، جان خود را به خطر انداخت تا وحدت در جامعه اسلامی ایجاد شود.
امام‌جمعه اسدیه بیان کرد: مردم باید بد‌انند که آمریکا و اسرائیل هیچ‌کدام نمی‌توانند ضربه‌ای بر جبهه مقاومت بزنند مگر اینکه از طریق جریان نفوذ و نفاق وارد شوند، قطعا اگر جلوی نفوذ را نگیریم از داخلی‌ها ضربه خواهیم خورد.
وی ادامه داد: امیدواریم که شاهد اتحاد میدان، دیپلماسی، گفتار و عمل در همه محور مقاومت باشیم. چرا که با اتحاد کشور‌های جغرافیای محور مقاومت، گام‌های مستحکم‌تری برای نابودی استکبار و اسرائیل غاصب برخواهیم داشت.
خزایی یادآور شد: خوشبختانه مردم شیعه و سنی درمیان هم با بصیرت و بیدار هستند و اجتماعات مهمی را در محکومیت جنایات اسرائیل شکل داده‌اند که امیدواریم جامعه بین‌الملل و کشور‌های اسلامی نیز به این بیداری برسند و جلوی این نسل‌کشی مدرن و وحشیانه را بگیرند.
وی گفت: متاسفانه هر چه زمان می‌گذرد، توحش اسرائیل بیشتر می‌شود، اما باید جلوی سگ هار و دیوِ دیوانه‌ی خون‌آشام گرفته شود که در‌این‌خصوص باید گوش‌به‌فرمان ولایت و رهبری باشیم و همه ما با تمام توان در عرصه‌های مختلف اقتصادی، نظامی، فرهنگی و دینی وظایف خود راانجام دهیم و مسئله جهاد را تبیین کنیم.

انتهای پیام/٧

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از