حالت تاریک
ضرب‌‌ شست وعده صادق ۲ به رژیم صهیونیستی
فرماندار زیرکوه عنوان کرد:

ضرب‌‌ شست وعده صادق ۲ به رژیم صهیونیستی

فرماندار زیرکوه گفت: عملیات وعده صادق 2 ، ضرب شست محکمی بود تا این رژیم جعلی و غاصب را سرجای خودش بنشاند و  او را مهار کند.

محمدرضا غیرتی به مناسبت عملیات وعده صادق 2 و پاسخ به جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» اظهارکرد: رژیم صهیونیستی پس از عملیات شهادت رهبر مقاومت سید حسن نصرالله و همراهانش، باورش شد که قدرت بلامنازع منطقه است و در برابر خودش حریفی نمی بیند و کسی هم جرأت نخواهد کرد که در برابر او قد علم کند، بر همین اساس هم تشویق و ترغیب شد که بلافاصله عملیات زمینی را به سمت مرزهای لبنان آغاز کند.

وی افزود: همچنین مکرر از زبان دولتمردان این رژیم غاصب زمزمه هایی به گوش می رسید که بعد از این ماجرا کار لبنان را یکسره کرده و حزب الله را از سر راه برمی داریم و سپس به یمن خواهیم پرداخت و پس از یمن هم به سراغ ایران خواهیم رفت و کار محور مقاومت را یکسره خواهیم کرد.

فرماندار زیرکوه تصریح کرد: در حالی که رژیم صهیونیستی تهدید می کرد که چنانچه ایران حمله ای انجام دهد، تمام زیرساخت هایش را نابود خواهیم کرد، اماعملیات وعده صادق 2 با تصمیم شورای عالی امنیت ملی به موقع گرفته و اجرا شد و با خرد دولتمردان نظام جمهوری اسلامی و هماهنگی قوای سه گانه محقق شد.

غیرتی بیان کرد: در این عملیات نسبت به وعده صادق 1، از تجهیزات و موشک های بروزتر، مافوق صوت و رادار گریز استفاده شد که گنبد آهنین فقط 10 درصد این موشک ها را توانست رهگیری کند و 90 درصد آن به اهداف خود اصابت کردند.

وی عنوان کرد: در این عملیات نه اینکه همه قدرت جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته شده شود، بلکه فقط بخشی از توانمندی دفاعی کشور به کار گرفته شد و در حالی که همه کشورهای غربی و به خصوص اردن، خودشان را در برابر این موشک ها سپر قرار دادند تا نگذارند به اسرائیل برسد، اما نتوانستند جلوی آنها را بگیرند و این موشک ها با دقت بسیار بالایی به اهداف خود اصابت کردند و چشم تمام جهان به این اقدام ایران خیره شد. 

او با بیان اینکه شاید خود اسرائیل هم فکرش را نمی کرد که جمهوری اسلامی چنین اقدامی انجام دهد، گفت: اما قطعا لازم بود که چنین اتفاقی بیتفد، چرا که اسرائیل دور برداشته بود و چون احساس می کرد که کسی را در مقابلش نمی بیند، بی رحمانه به لبنان حمله می کرد و مناطق مسکونی و غیر مسکونی را بمباران می کرد. این عملیات ضرب شست محکمی بود تا این رژیم جعلی و غاصب را سرجای خودش بنشاند و  او را مهار کند.

فرماندار زیرکوه تاکید کرد: این عملیات اخطاری هم برای کشورهای غربی و هم برای اسرائیل بود که اگر قرار باشد این وحشی گری ها ادامه داشته باشد، جمهوری اسلامی این آمادگی را دارد که حملات سنگین تر و فراگیرتری در برابر اسرائیل انجام دهد که قطعا منجر به نابودی این رژیم می شود . 

غیرتی گفت: رژیم صهیونیستی با هجوم تمام‌عیار و وحشیانه اش به سمت مردم بی‌دفاع فلسطین و غزه و در حال حاضر هم لبنان، ثابت کرده است که حقیر‌تر از این است که بخواهد با این‌روش‌ها حزب‌الله را از پای دربیاورد و یا جبهه مقاومت را تضعیف کند.
وی افزود: این رژیم برای اینکه فرماندهان جبهه مقاومت را ترور کند، به خود اجازه می‌دهد که عده زیادی از زنان و مردان و کودکان بی‌دفاع را به خاک و خون بکشد که شاید در بین این‌ها افرادی باشند که جزو فرماندهان جبهه مقاومت باشند.
فرماندار زیرکوه تصریح کرد: همین‌که این رژیم منحوس برای کشتن مردم بی‌دفاع از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کند و شدید‌ترین بمباران‌های طول تاریخ را انجام می‌دهد، نشان از حقارت و استیصال او دارد که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری او مثل سگ هاری است که اصلا متوجه نیست چه کاری می‌کند. اما امیدواریم این‌روشی که این رژیم در پیش گرفته در‌نهایت به نابودی خودش منجر شود.
غیرتی بیان کرد: ما بر این باوریم که جبهه مقاومت بسیار مستحکم است و با این ترور‌ها تضعیف نخواهد شد؛ بلکه عزم فرماندهان و دلسوزان این جبهه برای مقاومت و رویارویی محکم‌تر با رژیم صهیونیستی بیشتر خواهد شد.
وی افزود: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند؛ باید جبهه مقاومت حمایت شود و همه مسلمانان باید کمک و تلاش کنند که مردم فلسطین به آغوش بیت‌المقدس و سرزمین اصلی خود برگردند.
فرماندار زیرکوه با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله طوری جبهه مقاومت و حزب‌الله لبنان را پایه ریزی کرد که از پایه‌ها و استحکامات بسیاری قوی برخوردار است، گفت: جبهه مقاومت و حزب‌الله قائم به شخص نیست که اگر یکی از رهبران این جبهه به شهادت برسد، این جبهه نابود شود؛ بلکه تجربه ثابت کرده است که هر چه از رهبران مقاومت و حزب‌الله شهدید شدند، افرادی قوی‌تری که قبلا در کنارشان پرورش یافته‌اند، قد علم می‌کنند. همچنین این آمادگی از قبل در بدنه جبهه مقاومت وجود دارد که همیشه فرماندهانی قوی‌تر جایگزین خواهند شد و نخواهند گذاشت که اسلحه مقاومت بر زمین بماند.
وی با اشاره به اینکه ساختار مستحکم و توانایی حزب‌الله هنوز برای رژیم صهیونیستی آشکار نشده است، ادامه داد: شاهد این هستیم که رژیم صهیونیستی برای نبرد زمینی به سمت لبنان آماده می‌شود، اما همانطور که شهید سید حسن نصرالله قبل از شهادتش تاکی کرده بود؛ اگر صهیونیست‌ها وارد جنگ زمینی شوند، قطعا ضربات سختی خواهند خورد و این جنگ به نفع حزب‌الله تمام خواهد شد.
غیرتی بیان کرد: بمباران‌های وحشی صهیونیست‌ها در لبنان و بخصوص ضاحیه، عزم مردم را برای حمایت از جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن بیشتر کرده است و خوشبختانه شاهد روحیه بالای مردم و گروه‌های مقاومت هستیم.
فرماندار زیرکوه با اشاره به سکوت سازمان‌های بین‌المللی در برابر این جنایت‌ها، گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در دنیا بر کسی پوشیده نیست ولی متاسفانه سازمان‌های بین‌المللی هیچ‌کدام جرات عرض اندام و محکوم کردم این جنایت فجیع را ندارند.
او افزود: این موضوع حاکی از این است که تمام مجامع بین‌المللی به نفع اسرائیل و آمریکا موضع‌گیری و اقدام می‌کنند و کسی هم جرات ندارد در مقابل این ظلم‌های آشکار اظهار‌نظری خلاف آنچه که آنها می‌خواهند انجام دهد که این موضوع برای طرفداران حقوق بشر بسیار تاسف بار است.
وی با تاکید بر لزوم مطالبه‌گری از سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای برای اقدام فوری و قاطع علیه رژیم صهیونیستی بر اساس قوانین بین مللی، گفت: اگر قرار باشد این جنگ‌افروزی‌ها ادامه پیدا کند قطعا این جنگ فراگیر و منطقه به آتش کشیده خواهد شد و چه‌بسا که جنگ جهانی سومی اتفاق بیفتد که با‌توجه‌به پیشرفت جنگ‌افزار‌ها قطعا تلفات جانی برای مردم کشور‌های مختلف و خصوصا خاورمینه بیشتر از این خواهد شد.
غیرتی گفت: بنابراین لازم است که سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی تمام توان خود را به‌کار بگیرند و هر چه سریع‌تر جلوی این جنگ‌افروزی رژیم صهیونیستی را بگیرند و تلاش کنند که صلح بر منطقه حاکم شود.
وی اذعان کرد: جنایاتی که اکنون در غزه و لبنان انجام می‌شود بی‌سابقه است و در هیچ‌جای تاریخ این حجم از بمباران و کشتار و ترور دسته‌جمعی مردم اتفاق نیفتاده است.
فرماندار زیرکوه با تاکید بر اینکه دولت‌ها و ملت‌های مسلمان جهان باید از جبهه مقاومت پشتیبانی کنند، گفت: اکنون شاهد این هستیم که عده‌ای در قلب آمریکا علیه این جنایات به پا خواستند و علیه آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند و از فلسطین حمایت می‌کنند.
وی ادامه داد: اخیرا در هنگام سخنرانی نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل شاهد بودیم که وقتی نتانیاهو شروع به صحبت کرد، نمایندگان بسیاری از کشور‌ها سالن را ترک کردند و حاضر به شنیدن دروغ‌ها و توجیهات بی‌منطق نتانیاهو نشدند که این خود نشان از اعتراض دولت‌ها و ملت‌های سایر کشور‌های جهان به نسل‌کشی اوست.
غیرتی بیان کرد: متاسفانه دشمن شب‌و‌روز تلاش می‌کند که وحدت و انسجام را در جبهه مقاومت خدشه‌دار کند و بین نیرو‌های این جبهه اختلاف بی‌اندازد، بر همین اساس باید همه بزرگان و فرماندهان این جبهه حواس‌شان باشد که دشمن از هیچ‌گونه حیله و نیرنگی برای ایجاد انشقاق خودداری نخواهد کرد.
او خاطرنشان کرد: مسمانان چه شیعه و چه سنی؛ امت اسلام و رسوال الله هستند و نیاز است که همبستگی بیشتری داشته باشند. بیش از یک و نیم میلیارد نفر مسلمان در دنیا وجود دارد که اگر با هم متحد باشند، اسرائیل و آمریکا در برابر این اتحاد عددی نیستند.
وی افزود: در زمان پیامبر (ص) هم طی جنگ‌هایی که رقم می‌خورد، وقتی مسلمانان متحد بودند، پیروز‌های بزرگی نصیب‌شان می‌شد و وقتی هم که در بینشان اختلاف می‌بود، نتیجه جنگ به شکست منجر می‌شد.
فرماندار زیرکوه تاکید کرد: اکنون نیز نیاز است که مسلمانان با هم اتحاد داشته باشند، چرا که این دشمن خونخوار نه به شیعه و نه سنی رحم نخواهد کرد و بنا دارد که امت رسوا ل الله را از سر راه بردارد که این زنگ خطر بزرگی برای مسلمانان است.
غیرتی ادامه داد: از طرف دیگر متاسفانه برخی از کشور‌های اسلامی در زمین دشمن بازی کرده و آتش‌بیار معرکه هستند و حتی پنهانی جبهه دشمن را بر علیه مسلمانان کمک مالی می‌کنند. امیدواریم روزی برسد که با اتحاد جوامع اسلامی، اقتدار واقعی به‌دست بیاید و دشمن خونخوار صهیونیست از جهان حذف شود.

انتهای پیام/٧

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از