حالت تاریک
معاون استاندار خراسان‌جنوبی تأکید کرد؛

لزوم استقرار نیروهای خدمات‌رسان در محورهای مواصلاتی

لزوم استقرار نیروهای خدمات‌رسان در محورهای مواصلاتی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: حضور و استقرار نیروهای دستگاه‌های خدمات‌رسان در محورهای مواصلاتی استان در هنگام اجرای طرح‌های ویژه ضروری است..

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، علیرضا عباس‌زاده روز پنجشنبه در کمیسیون ایمنی راه های استان گفت: با توجه به ضرورت ایجاد استراحتگاه موقت با نصب سیاه چادر و امکاناتی مانند سکو، آب، برق، گاز و دو سرویس بهداشتی در ۳۹ نقطه، باید در کارگروه زیربنایی مصوب شود که در ۲۳ نقطه، نیروهای دستگاه‌های خدمات رسان و پلیس حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: دبیرخانه کمیسیون این ۳۹ نقطه را برای دریافت نظرات اعضای کمیسیون به دستگاه‌ها اطلاع‌رسانی می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی افزود: فرمانداری‌ها باید درخصوص اینکه دستگاه‌های اجرایی در ایام نوروز، خودروهای خود را در پلیس راهور قرار دهند، تدبیر کنند. 

عباس‌زاده با اشاره به اینکه طول را های خراسان جنوبی ۱۷ هزار و ۸۰۰ کیلومتر است، ادامه داد: حضور نیروهای دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام تعطیل در راه‌های استان در کاهش آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای خیلی تأثیرگذار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تعطیلات پایان خرداد و آغاز سفرهای تابستانی تصریح کرد: طرح ویژه ترافیکی از ۲۴ خرداد تا ۹ تیرماه به پیشنهاد پلیس راه در سطح جاده‌ها اجرایی می‌شود.

وی در پایان گفت: مجتمع‌های بین راهی باید آمادگی پذیرایی از مسافران جاده‌ای را داشته باشند و این موضوع باید با جدیت پیگیری تا برای افراد دارای شرایط خاص هم مناسب‌سازی شود.

گفتنی است؛ تعیین تکلیف راه دسترسی صنوف آلاینده بیرجند و میدان زغال سنگ شهر طبس از طریق دستگاه‌های مربوطه، لزوم ارایه دستور العملی برای تعیین تکلیف ناوگان حمل سوخت که در زمان تصادف نوع بار آنها مشخص نیست و آموزش مسایل ترافیکی در روستاها از طریق دهیاری ها از دیگر مواردی بود که در این نشست به بحث گذاشته شد.

انتهای خبر/۱۰

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از