حالت تاریک
استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد؛

ضرورت تقویت استراحتگاه‌های نوروزی در خراسان‌جنوبی

ضرورت تقویت استراحتگاه‌های نوروزی در خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان جنوبی گفت: ایجاد و تقویت استراحتگاه‌های نوروزی در خراسان جنوبی با جدیت دنبال شود.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، جواد قناعت امروز در ستاد خدمات سفر اظهار کرد: مدیران باید همکاری و تعامل تمامی دستگاه‌ها برای برگزاری طرح‌های نوروزی و خدمات سفر را مدنظر داشته باشند.

وی افزود: به هر جمع‌بندی که مدیران رسیدند باید برای رفع مشکلات مردم اقدام کنند، انتظار داریم سطح تعاملات مدیران برای خدمات سفر بیشتر شود.

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: ایجاد استراحتگاه‌های موقت از جمله موارد کلیدی در خدمات سفر برای استان است که اگر نادیده گرفته شود اثر مطلوب خود را نخواهد داشت، لذا دستگاه‌های متولی باید در خصوص ۳۴ نقطه استراحتگاه تصمیم و مشکلات تامین سوخت، آرد، برق و آب سیاه چادرها را رفع کنند.

قناعت در ادامه خواستار مطالبه‌گری فرمانداران برای استقرار سیاه چادرها شد و افزود: سیاه چادرها بسیار کلیدی هستند و فرمانداران باید به صورت جدی پیگیر برپایی این مهم باشند.

وی خواستار پیش‌بینی و استقرار جرثقیل برای مواقع حوادث بین راه‌های مواصلاتی استان شد و گفت: مسئول ساماندهی سرویس‌های بهداشتی فرمانداران هستند و باید این سرویس‌ها بهسازی، مرمت، تکمیل و تجهیز شوند.

قناعت خواستار برپایی بازارچه‌های صنایع‌دستی و نوروزی در شهرستان‌ها شد و ادامه داد: نمازخانه‌های بین‌راهی برای صرف افطار و اقامه نماز مسافران در محل کمپ‌ها باید آماده استقبال از مسافران نوروزی باشد.

وی به سامانه جانا اشاره کرد و افزود: خدمات ارائه شده باید به صورت دقیق و با در نظر گرفتن زمان در این سامانه ثبت شود تا محور تصمیم‌گیری‌ها باشد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در خصوص تامین، توزیع و ذخیره‌سازی کالاهای اساسی همانند گوشت قرمز، گوشت سفید و تخم مرغ هیچ مشکلی در استان نداریم و بازدیدها انجام شده است و حتی مازاد هم داریم.

قناعت بیان کرد: در خصوص تامین میوه شب عید سیب، پرتغال و خرما هم مشکلی نداریم و برای سهمیه اختصاصی آرد نیز، ۲۴۰ تن آرد برای مدیریت عرضه نان در ماه مبارک رمضان و عید نوروز به شهرستان‌ها اختصاص یافته است.

به گفته وی، همچنین ۳۰ تن آرد برای سیاه چادرها در ایام نوروز تامین شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از