حالت تاریک
بسته خبر ورزشی خاورستان؛

طلای شمشیربازی به جوانان خراسان‌جنوبی رسید

طلای شمشیربازی به جوانان خراسان‌جنوبی رسید

در بسته خبر ورزشی خاورستان خبرهای متنوعی از طلای شمشیربازی جوانان، دیدار تدارکاتی بسکتبالیست‌‌ها و نائب قهرمانی کاراته‌کارها وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، مسابقات شمشیربازی قهرمانی جوانان کشور به میزبانی استان مازندران با شناخت برترین ها به کار خود پایان داد.

در این دوره از مسابقات ۶۰ نفر از ۱۷ استان کشور حضور داشتند که تیم خراسان‌جنوبی با ترکیب امیرحسین اکبری، حسین سالارپور، محمدجواد سعیدی‌راد، عرفان یوسفی‌پور به مصاف برترین های کشور رفتند.

در بخش انفرادی امیرحسین اکبری مدال برنز انفرادی، حسین سالارپور مدال طلای انفرادی را کسب کردند و در بخش تیمی نیز، تیم خراسان جنوبی با از پیش رو برداشتن تیم های کیش، اصفهان و یزد در مجموع تیم خراسان جنوبی با ۴ مدال طلا و ۱ برنز قهرمان این دوره از رقابت‌های قهرمانی کشور را از آن خود کرد.

نائب قهرمانی کاراته‌کاها

تیم خراسان‌جنوبی در مسابقات کیوکوشین کاراته wkfb مقام دوم را از آن خود کرد.

این دوره از مسابقات به میزبانی استان کرمان با حضور استان‌های خراسان‌جنوبی، اردبیل، فارس، یزد، قم، گیلان، مازنداران، اصفهان، سیستان و بلوچستان و اهواز برگزار و ورزشکاران استان صاحب ۱۳ طلا، ۱۳ نقره و ۱۲ برنز شدند.

 دیدار تدارکاتی بسکتبالیست‌‌ها

بانوان بسکتبالیست‌ شهرستان‌های قاین و بیرجند با یکدیگر دیدار کردند.

این دوره از مسابقات با حضور دو تیم از بیرجند و یک تیم از قاین و به مدت دو روز درسالنهای فتح المبین وغدیر قاین برگزار شد.

دختران بسکتبالیست شهرستان قاین میزبان دختران بسکتبالیست شهرستان بیرجند بودند. 

درپایان مسابقات نقاط ضعف وقوت تیم ها وقوانین ومقررات جدید مسابقات و نکات داوری در بازی به تیم ها بصورت کارگاهی یاد آوری شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از