حالت تاریک
غزه تنها نیست؛

حمایت بیرجندی‌ها از «طوفان الاقصی»

حمایت بیرجندی‌ها از «طوفان الاقصی»

نمازگزاران بیرجندی پس از اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه با شرکت گسترده در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و عملیات طوفان الاقصی، خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب و جعلی اسرائیل اعلام کردند.

به گزارش خاورستان، نمازگزاران بیرجندی پس از برپایی نماز جمعه، با انجام راهپیمایی از محل مصلای المهدی (عج) تا میدان نماز این شهر با در دست گرفتن پلاکاردهایی با مضامین «وقتی درنده خویی به نهایت رسید باید منتظر طوفان بود» و سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا و اسرائیل»، «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا» جنایت های این رژیم غاصب در غزه را محکوم کردند.

 

همچنین شرکت کنندگان و نمازگزاران بیرچندی با در دست داشتن تمثال‌های حضرت امام (ره) ، مقام معظم رهبری، شهید حاج قاسم سلیمانی و پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی و نیز دست نوشته‌هایی با مضمون امروز جوانان و نهضت فلسطین  سرزنده‌تر و آماده‌تر از همیشه هستند، همبستگی ملت ایران برای حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین را نشان دادند.

 

در پایان این راهپیمایی نمازگزاران بیرجندی با صدور قطعنامه ای بار دیگر جنایت های صهیونیست ها را محکوم کردند و نفرت و خشم خود را نسبت به حملات ددمنشانه اسراییل نشان دادند و خواستار واکنش جوامع جهانی در برابر جنایات های وحشیانه شدند.

 

در جریان راهپیمایی انزجار از جنایت‌های اسرائیل گروه‌هایی از جوانان و مردم استان خراسان جنوبی به صورت نمادین داوطلب حضور در جبهه مقاومت شدند تا با این کار نشان دهند که همراه رزمندگان فلسطینی هستند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از