حالت تاریک
همزمان با هفتمین روز شهادت امام‌حسین(ع)؛

عزاداری در منطقه‌ویژه‌ اقتصادی بیرجند برپا‌ می‌شود

عزاداری در منطقه‌ویژه‌ اقتصادی بیرجند برپا‌ می‌شود

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ما معتقدیم از آنجایی که مجموعه منطقه ویژه اقتصادی استان کار اقتصادی و تولیدی انجام می‌دهد، برگزاری این گونه مراسم تاثیرگذاری بسیار خوبی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خاورستان حسین زارعی ظهر امروز در دیدار با رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: محرم در هر سال شور و خاصی را به شهرها و روستاهای خراسان جنوبی می‌‌بخشد.  

وی افزود: هر ساله مردم خراسان جنوبی در ایام محرم و صفر به همراه هیات‌های مذهبی به تکاپو می‌افتند و همگی با یک آرمان در سوگ مظلومان کربلا آیین‌های عزاداری را برپا می‌کنند

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: نه سال است که سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی هفت روز بعد از روز عاشورا در قالب مراسم هفتم شهادت امام حسین (ع) یکی از بزرگترین مراسم عزاداری را در استان برپا می‌کند.

زارعی با بیان اینکه در سال گذشته که نهمین سال برگزاری این مراسم بود، شاهد حضور جمعیت ۱۴ هزار نفری از اقشار مختلف مردم در سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی بودیم گفت: امسال هم مفتخریم به عنوان دهمین سال مراسم هفتم شهادت امام حسین را در منطقه ویژه اقتصادی برگزار کنیم.  

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد حضور جمعیتی بیشتر از سال گذشته و اقشار مختلف مردم خراسان جنوبی باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: از همه مردم ولایی خراسان جنوبی دعوت می‌کنیم تا امسال هم دریک مردادماه ۱۴۰۳ بعد از نماز مغرب و عشا در سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان‌جنوبی حضور به هم رسانند.

زارعی با بیان اینکه ما در مجموعه اقتصادی تلاشمان براین است تا در کنار کارهای اقتصادی که داریم برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و عزاداری برای ائمه را هم برگزار کنیم گفت: ما معتقدیم از آنجایی که مجموعه منطقه ویژه اقتصادی استان کار اقتصادی و تولیدی انجام می‌دهد، برگزاری این گونه مراسم تاثیرگذاری بسیار خوبی دارد.  

وی با تاکید بر اینکه امروز رسانه حرف اول را می‌زند افزود: اگر به دنبال جهاد تبیین هستیم باید با برگزاری این گونه مراسم تبیین اقتصادی داشته باشیم.

زارعی از برگزاری پویش عکس مراسم عزاداری هفتم شهادت امام حسین»ع» خبر داد وافزود: امسال برای نخستین بار پویش عکس مراسم عزاداری را داریم افرادی که در مراسم حضور یابند و از مراسم با گوشی یا موبایل عکس بگیرند وتصاویر خود را به دبیرخانه پویش به شماره 09916678705 در بستر ایتا،سروش ارسال ویا در فضای مجازی صفحه اینستاگرام ضمن بارگزاری تصویر پیج منطقه ویژه اقتصادی به ادرس Khorasan-jonobi-sez

به ادرس را تگ کنند بعد از داوری به نفرات برتر هدایا تقدیم می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از