حالت تاریک
مبارزه ما تا نابودی اسرائیل ادامه خواهد داشت
امام جمعه موقت بیرجند:

مبارزه ما تا نابودی اسرائیل ادامه خواهد داشت

امام جمعه موقت بیرجند با یان اینکه عملیات عزت‌بخش، غرورآفرین و آرامش‌بخش عملیات وعده صادق ۲ همه ملت‌های منطقه و مردم کشورمان را خوشحال کرد، گفت: مبارزه ما تا نابودی رژیم غاصب و سفاک اسرائیل ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت‌الاسلام محمد مختاری امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند گفت: شهید سید حسن نصرالله برای رهبر معظم انقلاب مانند مالک اشتر بود و امیدواریم خداوند ضایعه از دست رفتن این عزیز را با نابودی رژیم غاصب و سفاک اسرائیل جبران کند.

وی افزود: عملیات عزت‌بخش، غرورآفرین و آرامش‌بخش عملیات وعده صادق ۲ همه ملت‌های منطقه و مردم کشورمان را خوشحال کرد و نشانگر توان بالای نظامی، توان علمی و فنی و اخلاق‌مداری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود.

امام جمعه موقت بیرجند در ادامه از سپاه و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و همراهی دولت و ملت برای انجام موفقیت‌آمیز عملیات وعده صادق ۲ برای انتقام از رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس و سایر فرماندهان جبهه مقاومت قدردانی کرد.

مختاری متذکر شد: ما جنگ‌طلب نیستیم اما راهبرد اساسی قرآن و اسلام در برابر توده‌های مردم که گرفتار غفلت و ترس و طمع و فریب شدند، جهاد تبیین و روشنگری و آگاهی‌بخشی است تا مردم از زیر بار سلطه استکبار خارج شوند.

وی تصریح کرد: اما در برابر مستکبران، قلدرها و ظالمانی که در برابر خداوند ایستادند و به دنبال سلطه بر بندگان خدا هستند، باید قاطعانه بجنگیم و با جهاد از توحید و مقدسات‌ خود دفاع کنیم.

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: نبرد ما با مستکبران، نبردی مقتدرانه در دفاع از حیثیت و کرامت انسانی است چون به دنبال سلطه بر و ذلت ما هستند.

مختاری یادآور شد: امریکای جنایتکار از مرداد سال ۱۳۳۲ با کودتا و انگلیس خیلی قبل از امریکا اقدامات استعماگرانه و جنگ با ما را شروع کرد و همچنین اسرائیل از  ۱۹۴۸ که نطفه نامشروع‌اش منعقد شد جنگ با مسلمانان را شروع کرد.

وی در ادامه تأکید کرد: ما موظف هستیم با ایمان و اعتماد به خدا در مقابل استعمارگران و مستکبران بایستیم و از هویت دینی و ملی خودمان دفاع کنیم و نترسیم چون خدای متعال به ما وعده پیروزی داده است.

 امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران یک تنه با پرچم‌داری ولایت فقیه بار به زمین مانده امت اسلامی را به دوش می‌کشد و جبهه مقاومت تشکیل داده و در مقابل استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی ایستاده است، گفت: مبارزه ما تا نابدی رژیم غاصب و سفاک اسرائیل ادامه خواهد داشت.

مختاری بیان کرد: دولت بر اساس وعده‌های پوچ امریکا برای برقراری آتش‌بس در غزه، دو ماه انتقام ترور اسماعیل هنیه را به تاخیر انداخت و اقدامی انجام نداد و در ادامه وقتی ضعف و اظهارات نسجیده رئیس جمهور را در سازمان ملل دید، دوباره جسور شد و جنایت بزرگ ترور شهید سید حسن نصرالله را انجام داد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه رئیس جمهور بعد از مطالبات جدی مردم به خود آمد و صادقانه اعلام کرد که امریکا به ما دروغ گفته بود که انتقام شهید اسماعیل هنیه را به تاخیر بیندازید تا ما آتش‌بس در غزه برقرار کنیم، افزود: الحمدالله رئیس جمهور با مطالبات مردم و نیروهای مسلح همراه شد و حماسه عملیات وعده صادق ۲ آفریده شد.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: امروز جبهه مقاومت از  یمن تا لبنان، فلسطین و عراق و ایران متحد هستند و اگر اسرائیل جنایتکار بخواهد در پاسخ این عملیات مشروع ایران اقدام کند، حیفا و تلاویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

مختاری ضمن گرامیداشت آغاز هفته نیروی انتظامی گفت: امیدواریم با داشتن پلیسی هوشمند و هوشمندسازی پلیس و مردمی آگاه و عامل به قانون و مسئولانی قدرشناس پشتیبانی لازم را از نیروی انتظامی داشته باشند چون حافظان سرمایه‌های مادی و معنوی مردم هستند و امنیت مهمترین مقوله‌ای است که زیربنای همه بخش‌های دیگر است.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از