حالت تاریک
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

انقلاب اسلامی دنیا را با گفتمان‌مقاومت فتح کرد

انقلاب اسلامی دنیا را با گفتمان‌مقاومت فتح کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره اینکه انقلاب اسلامی دنیا را با گفتمان مقاومت فتح نرم کرد، گفت: اگر انقلاب اسلامی و طوفان الاقصی، روحیه مقاومت و ظلم‌ستیزی را به دنیا عرضه کرده است از این ترورهای کور نمی‌ترسیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، حجت الاسلام حجت سالاری‌مکی عصر پنجشنبه در اجتماع محکومیت اقدام جنایتکارانه ترور شهید القدس «اسماعیل هنیه» که در قطعه دو گلزار شهدای بیرجند برگزار شد، گفت: وقتی فتنه‌ها همچون پاره‌های شب هجوم می‌آورد باید به سراغ قرآن رفت و منطبق بر آن زندگی کرد.

وی با بیان اینکه امروز غرب به دنبال شرایط صلح است اما فرمانده محبوب جریان حماس را ترور می‌کند، افزود: جای سوال است که اینها تا کی باید خوی وحشی‌گری را به منصه ظهور گذاشته و زنان و کودکان بی‌گناه را به شهادت برسانند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به روحیه خونخواری رژیم غاصب اسرائیل ادامه داد: اما مردم ایران امروز در تشییع جنازه شهید اسماعیل هنیه و محافظش نشان دادند که خوی ایرانی مهمان‌نوازی است.

سالاری‌مکی متذکر شد: اکنون که مهمان در حریم کشور ما به شهادت رسیده و به آبروی ایران توهین و جسارت شده، باید تمرکز همه جریان‌ها بر مطالبه مجازات سخت باشد چون رهبر این وعده را داده‌اند.

وی تأکید کرد: این پاسخ همچون عملیات وعده صادق به موقع و کوبنده خواهد بود پس اکنون باید پای کار مقاومت بیاستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: امروز برکت خون شهدا در اندیشه جامعه رسوخ کرده که مدافعان حرم مشتاق اعزام به سوریه هستند و از سویی برای فتح قدس آماده‌اند.

سالاری‌مکی با اشاره به پای کار بودن مردم در صحنه‌های مختلف، گفت: اگر انقلاب اسلامی و طوفان الاقصی، روحیه مقاومت و ظلم‌ستیزی را به دنیا عرضه کرده است از این ترورهای کور نمی‌ترسیم چون از عاشورا درس گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: اهتزار تصویر رهبر انقلاب اسلامی در قلب آمریکا توسط دانشجویان به معنای فتح الفتوح گفتمان مقاومت بوده و نفرت ملت‌ها از اسرائیل نشانه فتح نرم دنیا با این گفتمان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید مجدد به اینکه باید مجازات سخت اتفاق بیافتد، گفت: عملیات وعده صادق نشان داد که دشمن در مقابل ملت ایران، خوار و زبون است.

گقتنی است، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی بامداد چهارشنبه دهم مرداد در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

رهبر معظم انقلاب امروز در دانشگاه تهران بر پیکر شهید اسماعیل هنیه و محافظش نماز اقامه کردند و پیکر این شهدا تا میدان آزادی بر دستان مردم تهران، تشییع شد.

انتهای خبر/۱۰

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از