حالت تاریک
هدف دشمن از ترویج بی‌حجابی فروپاشی خانواده است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

هدف دشمن از ترویج بی‌حجابی فروپاشی خانواده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: فروپاشی بنیان خانواده و توسعه فساد اجتماعی مهمترین هدف دشمن در مسیر ترویج بی‌حجابی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح یکشنبه در دیدار با فرمانده و جمعی از کارکنان فراجای استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: نقش فرهنگی نیروی انتظامی در بین ده‌ها مسئولیتی که دارد بیشتر حائز اهمیت می‌باشد چون موجب ثبات نظام و جامعه و ملت است.

وی افزود: شاید از نظر لفظی این وظیفه فرهنگی مشهود نباشد ولی در نهایت تأثیرگذاری زیادی دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ترویج قانون‌شکنی، فساد جامعه و اعتیاد و... است، ادامه داد: تاریخ گویا و مستند است که استعمارگران، کشور مسلمان اندلس را براساس ترویج فساد فرهنگی نابود کردند و آنگاه در قتل و عامی نظیر آنچه که امروز در فلسطین می‌بینید همه آنان را کشتند.

عبادی به طرح فرهنگی دشمن برای ترویج فساد و فحشا  و تسلط بر جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه از ناحیه لیبرال دموکراسی غرب بر ما تحمیل شده است.

وی بیان کرد: برخی افراد نادان علی‌رغم تجربیات تاریخی هنوز دل در گرو امریکا و انگلیس و غرب دارند در حالی که استعمار برای به دست آوردن ثروت‌های مادی و معنوی کشورهای دیگر به آنجا می‌آید.

امام جمعه بیرجند با اشاره به جنایات رژیم غاصب اسرائیل د غزه و لبنان، تأکید کرد: امروز هیج کسی و هیچ مکانی از جنایات رژیم صهیونیستی در امان نیست و متاسفانه بیش از ۵۰ کشور مسلمان همچنان بی‌تفاوت از دور به این جنایت‌ها می‌نگرند.

عبادی با تأکید بر اینکه دشمن اهداف خود را گاهی با جنگ روانی و در برهه‌ای نیز با تحریم اقتصادی و ترویج شبهات دنبال می‌کند، تصریح کرد: باید برای جوانان تببین شود که فروپاشی بنیان خانواده و توسعه فساد اجتماعی مهمترین هدف دشمن در مسیر ترویج بی‌حجابی است.

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از