حالت تاریک
مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی خبر داد:

فعالیت دو شیفت ثبت احوال استان تا انتخابات

فعالیت دو شیفت ثبت احوال استان تا انتخابات

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: ادارات ثبت احوال خراسان جنوبی تا فرا رسیدن انتخابات به صورت صبح و عصر پاسخگوی مراجعان خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، به نقل از روابط عمومی ثبت احوال خراسان جنوبی، مرتضی امیرآبادی‌زاده گفت: پیرو دستور رئیس ستاد انتخابات استان، ادارات ثبت احوال سراسر استان تا روز انتخابات به صورت صبح و بعدازظهر پاسخگوی مراجعان خواهند بود.

وی بیان کرد: ادارات ثبت احوال شهرستان‌های تابعه در شیفت صبح از ساعت ۶ تا ۱۳ و در شیفت عصر از ۱۶ تا ۱۹ دایر خواهند بود.

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی افزود: مردم فهیم استان می‌توانند با مراجعه به ادارات ثبت احوال سطح استان نسبت به رفع نواقص احتمالی در مدارک هویتی خصوصا شناسنامه اقدام کرده تا برای شرکت پرشور در انتخابات پیش رو حاضر باشند.

وی بیان داشت: مردم امور هویتی خود را به روزهای منتهی به انتخابات موکول ننموده و هر چه زودتر نسبت به انجام آن اقدام کنند.

امیرآبادی‌زاده افزود: ادارات ثبت احوال در روز انتخابات نیز از ساعت ۷ صبح تا پایان زمان رای‌گیری برای پاسخگویی به مردم و استعلامات احتمالی دایر خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵ هزار کارت هوشمند ملی آماده تحویل است، از هم استانی‌ها خواست با مراجعه به آدرس مندرج در پیامک تحویل، نسبت به تحویل کارت هوشمند ملی خود اقدام کنند.

این مقام مسئول در پایان به هم استانی‌ها توصیه کرد با مراجعه به مدارک هویتی شناسنامه و کارت هوشمند ملی خود؛ نسبت به آماده بودن آن برای روز انتخابات اطمینان حاصل کنند.

گفتنی است، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۸ تیر ماه سالجاری در استان خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از