حالت تاریک
ابعاد دفاع مقدس تبیین شود
دختر سردار شهید ابراهیم غلامی:

ابعاد دفاع مقدس تبیین شود

دختر شهید ابراهیم غلامی گفت: همه آنچه که امروز داریم به برکت خون شهدا است و باید بیش از پیش ابعاد دفاع مقدس و وصایا شهدا تبیین شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی بزرگوارنی است که با تقدیم خون خود نگذاشتند نهال انقلاب خشک شود و با خون همین شهدا امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به درختی تنومند تبدیل شد‌ه است .

در این بین از خانواده شهدا که با صبر و تحمل توانستند یاد و خاطره شهیدشان را زنده نگه دارند نباید غافل شد و با بيان نگرش و اعتقادات شهدا از لسان این عزیزان در جهت ماندگاری بیش از پیش راه شهدا گام برداشت.

مطهره غلامی دختر شهید بزرگوار سردار ابراهیم غلامی در مورد شخصیت پدر بزرگوارشان به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خاورستان گفت: پدرم فردی سخت‌کوش و خودجوش بودند و با این‌که جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس بودند اما باز هم در خانه نماندند و برای دفاع از مرزهای این کشور فعالیت داشتند و در نقطه صفر مرزی در استان آذربایجان غربی، شهر اشنویه به دست گروهک تروریستی پژاک ترور شد.

به گفته وی وظیفه ما در مقابل شهدا این است که قدر خونی که برای رفاه و امنیت ما ریخته‌اند را بدانیم و با گفتارمان، رفتارمان، پوشش و حجابمان نگذاریم که این خون پایمال شود.

در این وضعیتی که هم اکنون نفس می‌کشیم و راحت زندگی می‌کنیم و بچه‌های ما به راحتی در خیابان تردد می‌کنند و به مدرسه می‌روند و برمی‌گردند همه را مدیون خون شهدا هستیم و ای کاش همه ما قدر بمانیم و به همین راحتی پایمال نکنیم.

فرزند شهید غلامی عنوان کرد: وظیفه همه این است که ادامه دهنده راه شهدا و گوش به فرمان ولایت باشیم.

وی ادامه داد: فرزندان شهدا هم سرباز ولایت و انقلاب هستند و برای ارزش های انقلاب و نظام پا در رکاب هستیم.

فرزند شهید غلامی در بخش  دیگری از صحبت خود به تبیین ارزش های دفاع مقدس و وصایا شهدا تاکید کرد و افزود: باید ابعاد دفاع مقدس بیش از پیش تبیین و به نسل‌های بعدی منتقل شود.

وی در معرفی سردار شهید غلامی هم گفت: سردار شهید ابراهیم غلامی جانباز ۷۰ درصد از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و پاسدار بازنشسته بود .

شهید غلامی اگرچه جانباز شیمیایی و بازنشسته سپاه بود اما همچنان در ناحیه مقاومت بسیج کیش فعالیت مستمر و مداوم داشت و حین انجام ماموریت در مرزهای غربی کشور و در نقطه صفر مرزی در ۹ مهر ۱۳۹۸ به مقام والای شهادت نایل آمد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از