حالت تاریک
سردار سنایی‌راد:

نفرت از نسل‌کشی رژیم صهیونیستی جهانی شده است

نفرت از نسل‌کشی رژیم صهیونیستی جهانی شده است

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه نسل‌کشی باعث نفرت جهان از صهیونیست‌ها شده است، گفت: رژیم غاصب اسرائیل در یک بن‌بست واقعی قرار گرفته‌ است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، سردار رسول سنایی‌راد امروز در مراسم پایان راهپیمایی روز جهانی قدس که با حضور گسترده و باشکوه مردم مومن و روزه‌دار بیرجند از ساعت ۱۰ صبح از میدان ابوذر آغاز شد و با حرکت در مسیر خیابان ارتش و بلوار پاسداران به سمت مسجد امام حسین (ع) پایان یافت، اظهار کرد: امسال همزمان با راهپیمایی روز قدس شاهد تشییع جنازه شهدای راه قدس که در جنایت حمله به کنسولگری سفارت ایران در سوریه به شهادت رسیدند، هستیم.

وی گفت: صهیونیست‌ها با بمباران بخش کنسولگری سفارت ایران در سوریه کار احمقانه‌ای انجام دادند چون حق پاسخگویی برای ما به وجود آمد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه صهیونیست‌ها در یک بن‌بست واقعی قرار گرفته‌اند، افزود: اسرائیلی‌ها بعد از شش ماه بمباران مستمر غزه به هیچ هدفی نرسیده‌اند.

سنایی‌راد با تأکید بر اینکه آمریکا شریک جنایت‌های اسرائیل است، بیان کرد: سخت‌افزار صهیونیست‌ها را آمریکایی و برخی کشورهای اروپایی تأمین می‌کنند ولی از نظر نیروی انسانی با مشکل رو به رو هستند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا افزود: هر چند مردم غزه این روزها از نظر تأمین غذا با مشکل رو به رو هستند و حتی بیمارستان‌ها نیز جای امنی محسوب نمی‌شود ولی همچنان صبور و مقاوم در مقابل رژیم جنایتکار اسرائیل ایستاده‌اند.

سنایی‌راد با توصیه به مطالعه تاریخ تشکیل رژیم صهیونیستی گفت: برخی تصور می‌کنند که فلسطینی‌ها زمین به یهودیان فروخته‌اند در حالی که این موضوع واقعیت ندارد.

وی با اشاره به اینکه امروزه نفرت از رژیم صهیونیستی جهانی شده است، تصریح کرد: باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که آمریکا شریک جنایت‌های صهیونیست‌ها است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در ادامه تأکید کرد: ایام روز قدس نه تنها مسئله اول جهان اسلام بلکه مسئله اول جهان شده است.

سنایی‌راد با بیان اینکه در بسیاری از کشورهای اروپایی تجمع علیه اسرائیل جرم تلقی می‌شود، افزود: صهیونیست‌ها فکر می‌کنند با جنایت و توحش به اهداف خود می رسند که بر عکس این اقدامات موجب بی‌آبرویی آنها شده است.

وی ادامه داد: جنایت‌های اسرائیل نقاب از چهره مدعیان تمدن غرب برداشته است و پایان این ماجراها به برکت خون شهیدان شکست رژیم غاصب صهیونیست است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: همه آزادگان جهان از مردم غزه و شجاعت رزمندگان حمایت می‌کنند و اکنون طوفان الاقصی به طوفان الاحرار تبدیل و آرمان فلسطین به سراسر جهان صادر شده است.

سنایی‌راد در پایان با بیان اینکه پس از شش ماه جنگ نابرابر در غزه امروز ملت فلسطین نماینده عزت اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: چشم انداز، پیروزی ملت شریف فلسطین است و اکنون در جهان بشریت حمایت از فلسطین در فطرت‌های پاک تثبیت شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از