حالت تاریک
قوای سه‌گانه مسئول حفظ حقوق عامه هستند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

قوای سه‌گانه مسئول حفظ حقوق عامه هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تنها مقامات قضایی مسئول حفظ حقوق عامه و پیشگیری از مفاسد نیستند بلکه همه قوای سه‌گانه باید همکاری کنند تا به انقلاب آسیب وارد نشود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در دیدار با دادستان کل کشور گفت: همه قوا باید برخی مسایل به ظاهر ساده را که ریشه آن نه تنها حقوق عامه مردم بلکه آسیب به انقلاب اسلامی است رسیدگی کنند چون این مسئله دفاع از حقوق انسانی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئله تهاجم به حجاب، مقدمه کار است، تصریح کرد: هدف نهایی دشمن براندازی نظام است و هیچ کسی در این موضوع نمی‌تواند شک داشته باشد.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: در این مسئله نمی‌توان معطل اما و اگرها باشیم حال آنکه با یک نشست قوای سه گانه و یک تصمیم و یا مصوبه می‌توان مسئله را تدبیر کرد.

عبادی گفت: در هیچ جای دنیا، دولتی اجازه نمی‌دهد عده‌ای علیه قانون آن کشور قد علم کنند لذا اضافه کردن اما و اگر فرصت برای دشمنان است و از آن سوءاستفاده کرده و تبلیغ می‌کنند.

به گفته وی؛ با یک مصوبه می‌توان به این مسائل در حوزه عفاف و حجاب خاتمه داد و گفته شود هر فردی قانون را قبول ندارد تا زمانی که بر این تفکر است خدمات قانونی به او تعطیل شود.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: اگر چنین کاری را انجام دهید دیگر فردی که بی قانون می‌کند تحمل نخواهد کرد و آنهمه طول و تفسیر برای اینکه چکار کنیم یا پرونده درست شود وجود نخواهد داشت پس باید فرصت را از افراد قانون‌شکن گرفت.

عبادی افزود: قانون‌شکنان گروهی هستند که با دشمن معامله کرده و مجری برنامه‌های آنها شده‌اند که باید به این افراد برخورد امنیتی شود. البته برخی هم عناد دارند که باید خدمات قانونی به آنها تعطیل شود تا زمانی که توبه کنند و برگردند.

وی با اشاره به گلایه‌مندی مردم از گرانی برخی اجناس گفت: برخی از کالاهای اساسی از جمله نان گران می‌شود در صورتی که گرانی فقط پول ملی را بی‌ارزش می‌کند و سودی ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی متذکر شد: گرانی تنها ضرر برای جامعه است به ویژه اگر چند نوبت تکرار شود، مگر کشور صاحب ندارد که مردم شب می‌خوابند و نگران فردایشان هستند که مبادا جنسی گران شده باشد.

وی تأکید کرد: بازدیدها و بازرسی‌ها باید در جهت دفاع از منافع عامه صورت گیرد و همه سوء‌استفاده‌ها در کنار گرانی رصد شود.

عبادی با بیان اینکه گرانی راحتی را از مردم می‌گیرد گفت: دنیا با همه وجود علیه انقلاب از هر سوء حمله کرده اما ما در حل مسایل جزئی داخلی لنگ می‌زنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: تنها مقامات قضایی مسئول حفظ حقوق عامه و پیشگری از مفاسد نیستند بلکه همه قوای سه‌گانه باید همکاری کنند تا به انقلاب آسیب وارد نشود.

وی در ادامه به جنایات اسرائیل در غزه پرداخت و گفت: این فجایع انسانی منحصر به اسرائیل نیست بلکه فرانسه هم در تاریخ جنایت‌هایی دارد که ثبت شده است.

عبادی تأکید کرد: امروز جهان آماده اجرای عدالت شده است و بارقه امیدی که انقلاب ایجاد کرده، بیداری حتی برای مردم غرب شکل گرفته لذا باید با پیام صادقانه مقابل سخنان کذب غرب بایستیم که این امر مستلزم کار مناسب است.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از