حالت تاریک
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی تأکید کرد؛

لزوم ارتباط دانشگاه با صنعت برای حل مشکلات

لزوم ارتباط دانشگاه با صنعت برای حل مشکلات

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به وجود سرمایه‌های پراکنده در استان اشاره کرد و گفت: اتباط دانشگاه و صنعت می‌تواند به حل مشکلات کشور کمک کند.

به گزارش خاورستان، سردار محمدرضا مهدوی روز دوشنبه در دیدار با رئیس، معاونان و اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی بیرجند بر لزوم استفاده عملی و میدانی از  علوم و تحقیقات در راستای رفع مشکلات و مسائل  استان و کشور تاکید کرد و گفت: دانشگاه اتاق فکر و مبدا حل مشکلات است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: پژوهشگران، محققان و صاحبان علم و دانش هر منطقه و استان از کشور اشراف بیشتری بر مشکلات آن منطقه دارند و برای رفع آن می‌توانند راه حل ارائه‌ دهند.

وی ادامه داد: کمبود اعتبار نمی‌تواند مانع از تحقیق و شکوفایی استعداد نخبگان و محققان دانشگاهی شود.

سردار مهدوی با تأکید بر لزوم استفاده از اقتصاد مردم پایه در جامعه افزود: امروز صنعت، اقتصاد و تجارت کشور باید در دسترس افراد متخصص قرار داشته باشد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه دانشگاه پل ارتباط مردم و صنعت برای رفع مشکلات کشور است، عنوان کرد: دانشگاه می‌تواند با استقرار ایده‌های خود این مشکلات را رفع کند و ایجاد اشتغال و امیدآفرینی کند.

وی به وجود سرمایه‌های پراکنده در استان اشاره کرد و گفت: وجود یک محور واحد برای مدیریت و اقتصادهای ریز و درشت موجود ضروری است و باید ظرفیت‌ها و استعداد‌ها را شناخت و با توکل به خدا برای رفع مشکلات حرکت کرد.

سردار مهدوی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر جذب حداکثری افراد در بدنه انقلاب اسلامی تاکید دارند، افزود: قطعا با اتحاد و همدلی یکدیگر می‌توان مشکلات کشور را رفع کنیم و بدخواهان و معاندان را ناامید کنیم.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از