حالت تاریک
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی:

اجرای طرح نور نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها است

اجرای طرح نور نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی با فراجا همکاری کنند تا طرح نور به خوبی اجرا شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سید محمدرضا طالبی امروز چهارشنبه در ستاد عفاف و حجاب با اشاره به اجرای طرح نور برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است گفت: در زمینه تامین تجهیزات و نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با فراجا همکاری لازم را داشته باشند.

وی از تمام دستگاه‌های اجرایی خواست در خصوص ترویج فرهنگ عفاف و حجاب طرح‌های اجرایی تدوین کنند و در طرح ها، اقشار مختلف جامعه را مدنظر قرار دهند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی خواستار مطالعه منشور عفاف و حجاب توسط دستگا‌ه‌های اجرایی شد و ادامه داد: کارکنان سازمان‌های دولتی و غیردولتی این منشور را با دقت بررسی کنند تا بتوانند عفاف و حجاب را بیش از پیش نهادینه کنند.

طالبی از خراسان جنوبی به عنوان استانی مذهبی با فرهنگی غنی یاد کرد و افزود: وضعیت این استان در زمینه عفاف و حجاب مطلوب است و تلاش می‌کنیم کوچک‌ترین موضوعات مربوط به بی‌حجابی را حل کنیم.

وی با بیان این که ترویج بی‌حجابی از توطئه‌های دشمنان است تصریح کرد: دشمنان با کمک رسانه، تلاش می‌کنند سبک زندگی غربی را در جامعه ایران رواج دهند، اما موفق نخواهند شد.

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از