حالت تاریک
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خبر داد:

اعزام ۱۲۰۰مبلغ در رمضان به نقاط مختلف خراسان‌جنوبی

اعزام ۱۲۰۰مبلغ در رمضان به نقاط مختلف خراسان‌جنوبی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: هزار و ۲۰۰ مبلغ به مناسبت ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف این استان اعزام می‌شوند.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، حجت‌الاسلام حجت سالاری‌مکی امروز سه‌شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در راستای ترویج مسائل دینی هزار و ۲۰۰ مبلغ به مناطق روستایی و شهری این شهرستان اعزام می‌شوند. 

وی بیان کرد:  فعالیت‌های تبلیغی ماه مبارک رمضان در قالب ۱۲ کارگروه موضوعی ویژه طرح زندگی با آیه‌ها پیگیری خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: اجرای «طرح آیه‌های زندگی» به‌عنوان حلقه وصل همه فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان پیش رو است با هماهنگی‌های انجام شده با همه مجموعه‌های مختلف یک حرکت هم‌افزای ملی و استانی شکل خواهد گرفت.

سالاری‌مکی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان امسال در خیلی از مساجد خراسان جنوبی جلسات جزخوانی قرآن کریم برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در این جلسات علاوه بر قرائت قرآن، به موضوع تدبر در قرآن پرداخته خواهد شد.

وی در پایان از مردم به‌خصوص شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای خراسان جنوبی خواست اگر نیاز به مبلغ در ماه مبارک رمضان دارند، به ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها مراجعه و درخواست خود را هر چه زودتر ارائه کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از