حالت تاریک
بسته خبر ورزشی خاورستان؛

مدال‌های رنگارنگ بدنسازان در انتخابی تیم ملی

مدال‌های رنگارنگ بدنسازان در انتخابی تیم ملی

در بسته خبر ورزشی خاورستان خبرهای متنوعی از مدال‌های رنگارنگ بدنسازان، تعطیلی اماکن ورزشی در روز اربعین و برگزاری طرح ملی پیاده‌روی جاماندگان دیار عشق وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، بیست و سومین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی، ۲ ورزشکار استان موفق به کسب مدال طلا شدند.

در مسابقات پرورش اندام انتخابی تیم ملی مسابقات جهانی ۲۰۲۴ به میزبانی اراک برگزار شد و متین سیروسی در رشته فیزیک ماسکولار مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

 در این دور از مسابقات محمدمهدی شفیعی در رده نوجوانان در رشته فیزیک موفق به کسب مدال نقره، احسان خزاعی پنجم بادی کلاسیک بزرگسالان، امیرحسین پردل چهارم بیلدینگ جوانان و امیرحسین سبزه‌کار چهارم بادی کلاسیک و کسب طلای گیمز کلاسیک جوانان شدند.

 نفرات برتر این رویداد در تمامی رده‌های سنی با نظر کمیته فنی برای شرکت در هفتاد و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان که در روزهای دوم تا هفتم مهرماه در جزیره کیش برگزار می‌شود، انتخاب می‌شوند.

تعطیلی اماکن ورزشی در روز اربعین 

با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام کلیه اماکن ورزشی سطح استان تعطیل است.

برگزاری طرح ملی پیاده‌روی جاماندگان دیار عشق

طرح ملی پیاده‌روی جاماندگان دیار عشق همگام با عاشقان حسینی در بیرجند برگزار شد.

این همایش به مدت ۵ شب به همت اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی، اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند، هیئت همگانی استان و شهرستان، هییت های ورزشی، هیات‌های مذهبی، شهرداری و فرماندهی ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ابتدای جاده ورودی بند دره آغاز و تا جنب مجموعه ورزشی میدان کوهنورد ادامه داشت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از