حالت تاریک
بسته خبر ورزشی؛

مدال‌های رنگارنگ کشوری بانوان کاراته‌کای طبس

مدال‌های رنگارنگ کشوری بانوان کاراته‌کای طبس

در بسته خبر ورزشی خبرهای متنوعی از کسب مدال‌های رنگارنگ بانوان طبسی در رقابت‌های ‌ کشوری، شکست آرتین بشرویه در هفته هشتم لیگ، بوکسورها روی رینگ و آغاز لیگ فوتسال درمیان وجود دارد.

محمد‌علی بخشی رئیس هیئت کاراته خراسان‌جنوبی به خبرنگار خاورستان گفت: تیم کاراته بانوان شهرستان طبس سبک شیتوریو اینویی‌ها در مسابقات قهرمانی کشور مدال‌های رنگارنگی را از آن خود کرد.

به گفته وی این مسابقات با حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت‌‌کننده از استان‌های تهران، البرز، خوزستان، قزوین، کرج، منطقه آزاد کیش، یزد و خراسان جنوبی بود که تیم شهرستان طبس با ۴۵ شرکت‌کننده در بخش‌های کاتا، کاتا تیمی و کومیته با مربیگری زهرا تقیان و سرپرستی زهرا دخت‌ مودب‌ و مریم رحیمی موفق به کسب ۵۳ مدال رنگارنگ در کاتا و کومیته و ۲ مدال در کاتاتیمی شد.

شکست آرتین بشرویه در هفته هشتم لیگ 

تیم آرتین بشرویه در هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال کشور در قم مهمان افق قم بود که این رقابت را با نتیجه ۲ بر ۳ به حریف واگذار کرد.

بوکسورها روی رینگ

مسابقات بوکس قهرمانی استان با حضور بی نظیر ورزشکاران در مسابقات آزاد بوکس و رقابت ۱۲۱ ورزشکار از شهرستان های طبس، فردوس،قاین،خوسف، بشرویه، آرین‌شهر و باشگاه‌های شایان، کوروش، ۳۱۳، مبارزان، جزیره، احد از شهرستان بیرجند برگزار شد.

در این دوره از مسابقات برای نخستین بار در شش رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان به پاسداشت زحمات ۲۰ ساله ورزشی استاد محمدعلی قربانی رئیس سابق هیئت بوکس استان در سالن بوکس حجاب شهرستان بیرجند برگزار و در پایان از برترین ها تجلیل به عمل آمد.

آغاز لیگ فوتسال درمیان

لیگ مسابقات فوتسال کارکنان دستگاه‌های اجرایی، در راستای ترویج فرهنگ مقابله با کم تحرکی، پویایی و همچنین بالابردن روحیه و نشاط کارمندان دستگاه‌های اجرایی شهرستان درمیان، آغاز شد.

این مسابقات با شرکت ۱۰ تیم و به صورت دوره‌ای با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال شهرستان درمیان، و در سالن نجابت شهر اسدیه در حال برگزاری است. هفته اول این مسابقات با عنوان یاواره شهید رضوی مزین شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از